Laget Mot Tromsø
Synes Stian skal få muligheten, ettersom han gjorde et bra innhopp sist:
Alex, Czwartek, Bora, Piiroja, Barrett, Enerly, Risholt, Brenne, Stian, Marcus og West.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Fredd
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
venstre ving vel å merke!!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Laget til søndag med Stian i startoppstillingen, er det laget jeg selv ville tatt ut.
Når Eggen nå velger Stian, fremfor Håkan, så tror jeg det er et lite signal om at Håkan er på vei tilbake til Landskrona ved sesongslutt og at FFK antagelig ønsker å beholde Stian.
Det håper jeg ihvertfall blir et resultat av evalueringen etter sesongslutt.
Stian er fortsatt kun 22 år og har et godt stykke igjen til sitt max. potensiale, tror jeg. Derfor håper jeg han kommer til å fortsette i FFK.:D
FFK på toppen i 2005
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Dessuten er ikke Stian god nok defensivt til å starte, jeg mener Peters igjen burde fått tillitt pga hodestyrke og duellstyrke!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
jeg mener Peters igjen burde fått tillitt pga hodestyrke og duellstyrke!
Enig, men synes Peters er for dårlig offensivt på siden. Der jo Stian helt rå!:ffk:
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Tror nok de gode innhoppene til Stian har kommet mot slitne spillere. Det blir noe helt annet å spille fra start mot friske, raske bein. Dessuten er Stian veldig vek i kroppen, men la oss håpe det blir en suksess! Hovedproblemet til Stian i år har vært i hodet - han eier jo ikke selvtillit!
Spell på han Stian æ!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Synes det er et spennende og offensivt trekk. Peters har levert gode prestasjoner i posisjonen mot både Lyn og Stabæk, så det kommer mye an på hvordan Eggen ønsker å møte TIL. Stian Johnsen vil helt klart tilføre laget mye mer offensivt enn Peters, mens sistnevnte tross alt borger for mer defensiv trygghet.
Et spennende valg som vitner om at Eggen er offensiv i tankegangen. Det liker jeg!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
jeg ønsker meg han lille tjukke fra greåker jeg... nå som ffk klarer seg blir de et mer attraktivt lag å spille for, så nå kan hvem somhelst komme...
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914