Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget Mot Tromsø

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 22 okt 04, 15:43
Hvordan blir laget mot Tromsø??

Synes Stian skal få muligheten, ettersom han gjorde et bra innhopp sist:

Alex, Czwartek, Bora, Piiroja, Barrett, Enerly, Risholt, Brenne, Stian, Marcus og West.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 okt 04, 17:16
det blir det du har sagt.. stian for mulighet det er jeg rimlig sikker på..:ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 22 okt 04, 17:36
Enig at Stian bør få starte.Eller starte med Håkan og sette inn Stian tidlig i 2.omgang.

Fredd

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 22 okt 04, 19:02
Endret: 22 okt 04, 19:17
Det ble som dere sa folkens.....nå er en ny seier innen rekkevidde..

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 22 okt 04, 20:58
Deilig at vi får se Stian på sin yndlingsposisjon fra start igjen. Vi får håpe at han gjør den samme jobben som gjorde mot Lyn og Brann.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 22 okt 04, 22:30
Stian må få starte!!!:ffk:
venstre ving vel å merke!!

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 22 okt 04, 23:43
Herlig at Stian er med fra start, det har han fortjent.
Laget til søndag med Stian i startoppstillingen, er det laget jeg selv ville tatt ut.
Når Eggen nå velger Stian, fremfor Håkan, så tror jeg det er et lite signal om at Håkan er på vei tilbake til Landskrona ved sesongslutt og at FFK antagelig ønsker å beholde Stian.
Det håper jeg ihvertfall blir et resultat av evalueringen etter sesongslutt.
Stian er fortsatt kun 22 år og har et godt stykke igjen til sitt max. potensiale, tror jeg. Derfor håper jeg han kommer til å fortsette i FFK.:D

FFK på toppen i 2005

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 22 okt 04, 23:46
Stian starter iflg. Eggen`s dagbok på fredrikstadfk.no...HERLIG!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 22 okt 04, 23:49
Jeg er uenig i at Stian skal starte. Stian er en typisk super-innbytter, som kan bruke farta på kontringer når vi leder mot slutten av kampene, når motstanderne er slitne.

Dessuten er ikke Stian god nok defensivt til å starte, jeg mener Peters igjen burde fått tillitt pga hodestyrke og duellstyrke!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 22 okt 04, 23:54
Opprinnelig postet av ajg
jeg mener Peters igjen burde fått tillitt pga hodestyrke og duellstyrke!

Enig, men synes Peters er for dårlig offensivt på siden. Der jo Stian helt rå!:ffk:

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 okt 04, 00:03
Faktisk ikke uenig med ajg denne gangen, og det må nesten være en sensasjon! ;)

Tror nok de gode innhoppene til Stian har kommet mot slitne spillere. Det blir noe helt annet å spille fra start mot friske, raske bein. Dessuten er Stian veldig vek i kroppen, men la oss håpe det blir en suksess! Hovedproblemet til Stian i år har vært i hodet - han eier jo ikke selvtillit!

Spell på han Stian æ!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 okt 04, 00:06
Det er nettopp den altfor tydelige mangelen på selvtillit han har hatt tidligere i år, det kan se ut til at han har fått tilbake når han har fått sjansen på tampen av de to siste kampene. Kanskje var det bare disse små positive opplevelsene som skulle til? Han har jo visstnok vært god på trening også.

Synes det er et spennende og offensivt trekk. Peters har levert gode prestasjoner i posisjonen mot både Lyn og Stabæk, så det kommer mye an på hvordan Eggen ønsker å møte TIL. Stian Johnsen vil helt klart tilføre laget mye mer offensivt enn Peters, mens sistnevnte tross alt borger for mer defensiv trygghet.

Et spennende valg som vitner om at Eggen er offensiv i tankegangen. Det liker jeg!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 23 okt 04, 10:29
Selv om Peters ikke har spilt seg ut av laget vil den tunge matta gi store fordeler til lettere spillere. Peters erv sterkere i kroppen enn Stian, men vil ikke dra fordel av dette når banen blir "større". Det blir viktig å utnytte fart og ikke minst løpstyrke på søndag.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

134912

Juniorspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 23 okt 04, 12:20
selv om stian gjør et aldri så bra innhopp mot tromsø, så tror jeg han går til en annen klubb. haugesund var jo intressert, og han har vært der oppe... jeg tror håkan og stian blir solgt, og Harry kjøper en eller annen lynving fra utlandet...

jeg ønsker meg han lille tjukke fra greåker jeg... nå som ffk klarer seg blir de et mer attraktivt lag å spille for, så nå kan hvem somhelst komme...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 okt 04, 12:27
Jeg tror Stian blir. Han blir sikkert lovt plass fra start, så kan Peters komme inn når vi skal ro det i land på slutten av kampene. Jeg har fortsatt tro på at Stian kan bli en klassisk vingspiller for FFK. Og det at han er for vek er bare noe sprøyt. Var Myggen så veldig sterk da?? Spelte vel bra nok han, selv om han ikke var en bulldoser.

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 23 okt 04, 14:51
Må vel få inn Bjørnar etter vilen, slik at vi får takket ham for tro tjeneste.

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914