Ola By Rise Sparkes om 47 dager
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
her er mine tips om hvem som kom til å ta over.
1: far selv
2: Sollied (trener klubb brugge i dag)
3: x-tromsø tremer..
linken her ser ut til at valg 2 kan slå inn
Sollied holder døra åpen for RBK
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
- For det første kan alt bråket og en trener på oppsigelse føre til nok en elendig innsats fra RBK mot Glimt. Det er vi ikke det minste glade for.
- Dessuten er jeg redd Eggen jr. står temmelig høyt på ønskelista til Bratseth & Co. Greit nok at Sollied trolig står øverst, men tviler sterkt på om han gidder. At han til VG sier " - Men man kan aldri si aldri i fotball" betyr nada.
Ikke bra for FFK dette her...
En mann som Eggen hiver seg ikke på et lukerativt tilbud just like that, vøtt. Jeg er helt rolig, jeg.
du er helt på vill spor det kan en tydlig lese på ditti nnlegg..
Opprinnelig postet av keiko
til Røvern
du er helt på vill spor det kan en tydlig lese på ditti nnlegg..
Javel? Belær meg om hvorfor er du snill....
FFK
"far selv"
har holdt seg til det han har sagt.... at han ikke ville ta over. Han har stått på det fram til nå...
"Sollied"
sto/ står jo ganske så klart det kan bli at han ikke er aktuell for RBK. Gjenstå bare å se om han "holder ord"
"X-Tromsø trener"
Høgmo forlater ishavsbyen til fordel for familien i Østfold.... Er tross alt ikke så ille kort å pendle til Trondheim heller... Så gjenstår det jo å se om han har søkt på stillingen her eller om han tar jobben i rbk for å spe på økonomien som arbeidsledig ;)
...Med all respekt.... håper jeg de står på sitt og ikke tar over som du anslår...;)
Uroen i Stabæk har vi jo sett litt tendenser til utfallet av......
Så må vi bare krysse alt som er for at det samme skjer der oppe...
-at det gir spillerene glød, lyst og ikke minst vinnervilje når de går på gresset mot B/G.
De har jo ikke vist vinnervilje i det siste og da får vi bare håpe at de nå "viser" at Rise "kan" motivere dem.....
I motsatt fall..... Ikke bra for oss:ffk:
En for Alle og Alle for En!
det er overhodet INGEN umulighet at de kjøper fri Jr....
Det er en realitet som tragisk nok fort kan smelle oss rett på nesa....
Men for all del.....
Jeg er meget nyskjerrig på hvorfor du mener Røvern og meg selv er helt på villspor....
En for Alle og Alle for En!
FFK
Se hva som skjedde med Hareide - han var jo under kontrakt med Rosenborg, men ble greit kjøpt fri fra av landslaget.
Ingenting hindrer RBK i å gjøre det samme med Eggen Jr. Sportslig vil det være kjipt, økonomisk vil det være bra, og ingen skal fortelle meg at det ikke kan skje.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
FFK
Det er slett ingen umulighet at RBK prøver å fiske Eggen JR.
Jeg kan ikke se så mange andre alternativer.
En kan jo såklart håpe på teitur,men det blir vel bare med drømmen
:D
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Kansje RBK burde styrket laget tidligere?
RBK burde takke Ola By Rise som tok over jobben, Husker en Hareide som fikk det travelt ..,,,,
Rart med denne hukommelsen......
For oss bør det ikke herske noen som helst tvil om att de allerede nå driver å smører Eggen junior. Det er så opplagt, for hvilke andre alternativer har de per i dag av norske trenere? Står nok om Junior eller Høgmo. Hvis de ikke da ser utenlands, noe som er litt tvilsomt. De har jo vært litt skeptisk til utlendinger tidligere. For en klubb som ser nødvendigheten av å ha en person som kan te seg i media, ville jo Junior passe utmerket også.
Får håpe Eggen jr. fortsetter byggverket sitt. Men det blir sikkert ingen krise om han forsvinner.
Ellers er det jo lov å håpe at de ansetter Ivar Hoff!! :)
Eggen har vel såvidt bekjent ennå ikke brutt en kontrakt med noen klubb heller. Han fullførte i Aalesund, i Moss - og gjør det nok i FFK også.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
mitt tips er: Høgmo. Trond Sollied eller far selv
Trond Sollied ble mektig skuffet da dem solgte seternes til brann den gangen for det jeg fikk med meg da var at det var ikke Trond Sollied sitt ønske, men heller mer klubbens ønske og Trond Sollied var da meget skuffet over det..
Må han sette "kronen" på verket og føre FFK til toppen av tippeligaen... Det må være en utfordring.
Ja, da kommer det sikkert høyere lønno,s,v,
RBK spillere som viste seg på tv har vel gjort sin jobb.."Best før".., utløpsdato.
"Den gang da, og hver gang når"
Et scenarie kan være at f.eks Trond Sollied skriver under en 3. års kontrakt med RBK fra og med neste år. Da vil ikke trenerjobben i RBK "være ledig" når KTE er ferdig med de to åra han har igjen i FFK. Tipper det da er brukbare muligheter for at han underskriver en ny kontraktt med FFK.
Det andre scenariet kunne vært at OBR hadde fortsatt i RBK også neste sesong uten full tillit fra RBK ledelsen og ikke fått forlenget kontrakten. Da vill trener jobben i RBK stått ledig samtidig som KTE kun har ett år igjen av sin kontrakt med FFK. Det kunne blitt skummelt!
Tror faktisk det faktum at OBR får sparken om 47 dager kan være med på å øke sjangsen betraktelig for at vi ser KTE lede FFK i to år til eller mer!
Opprinnelig postet av tynter
En kan jo såklart håpe på teitur,men det blir vel bare med drømmen
:D
Vennligst slutt med å banne på dette forumet... ;)
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Kent
Et scenarie kan være at f.eks Trond Sollied skriver under en 3. års kontrakt med RBK fra og med neste år. Da vil ikke trenerjobben i RBK "være ledig" når KTE er ferdig med de to åra han har igjen i FFK.
Akkurat det skremmer meg litt, for RBK kan finne på å "signe" en trener for en sesong, med oppsjon på ett år til, det var jo det de i grunn gjorde med OBR, og det var nok helt klart gjort m.t.p KTE... Liker det ikke, håper heller de velger å hente en kontiniutetsbærer, bare det ikke blir Eggen Jr, om så skulle skje, ja så gjør de best i å sende Eggen Sr sørover...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Største feil som er blitt gjort i RBK er at de ikke har klart å forny mannskapet tidligere. Sikkert vært vanskelig nå f.eks de overnevnte herrer ikke klarer å se egne begrensninger.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
hilsen Rones:p
FFK en for alle alle for en
Opprinnelig postet av antidrillo
Synes det var patetiske å se Hoftun & Brattbakk komme med sitt oppgulp.
Største feil som er blitt gjort i RBK er at de ikke har klart å forny mannskapet tidligere. Sikkert vært vanskelig nå f.eks de overnevnte herrer ikke klarer å se egne begrensninger.
Faktisk litt enig, sitter med en sånn "Lyn-feeling" her...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914