Sesongkort neste år
Noen som vet hvordan det blir med sesongkort neste år? Jeg tenker på om vi får beholde sitteplassene våre. Er det registrert noe sted hvem som sitter hvor? Vi fikk jo bare utdelt en haug med enkeltbilletter, så er det noen som vet hvordan skal dette løses til året?
Håper noen kan svare på dette...
Håper noen kan svare på dette...
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
er vel litt tidlig å tenke på sesongkort for neste år ennå...er jo ikke (helt) sikkert hvilken divisjon vi spiller i en gang....
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Opprinnelig postet av Culemart
er vel litt tidlig å tenke på sesongkort for neste år ennå...
Synes ikke det. I fjor fikset vi dette allerede i november, og det er ikke langt unna...
Poneget mitt er dog HVORDAN vi kan sikre oss de samme plassene neste sesong, i og med at vi i år bare har en remse enkeltbilletter og altså ikke noe navn/id per sete på tribunen. Er jo veldig lysten på å beholde plassen, og er litt bekymra for akkurat det.
Når du kjøpte sesong kort i fjor ble du registrert på den eller de plassene du har nå i datasystemet til FFK og billettservice, når denne sesongen er over vil du mota et brev(etter det jeg skjønte) med spørsmål om du vil beholde en eller flere av de plassene du har reservert deg for.... men det var slik jeg skjønte det i fjor.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Får man nøyaktig den samme eller tilsvarende den samme? Fordi hvis man f.eks i år er 3 stk og ønsker å utvide dette til 4 stk.. Da vil det jo være veldig vanskelig hvis de som sitter til venstre og høyre for oss ønsker å beholde billettene sine..
Sjefskodærn
Takk for info. Det kan sikkert stemme...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914