Noe nytt om Tor?
Begynner hode hans å sette seg igjen? Håper virkelig han kommer tilbake på banen slik at vi har 3 SOLIDE stoppere og kan rotere på disse!
Hvis Tor kommer tilbake for fullt er det plutselig stopperplassen vi har best dekning på, og det føles DEILIG! ;-)
---------------------------
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Etter det jeg har hørt så er Tor i trening, men han er nok langt fra kampklar.
jeg ser for meg kamper hvor vi må jage et mål mot slutten at vi setter inn tor/bora og kjører raio fram som targetman. slik vi gjorde mot lyn.
med ffk til champions league!
Tor er på gang!
Macka fra start!
Et forsvar med disse tre, ser nesten ut som helt ugjennomtrengelig.:D
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av djpete
Dersom vi sikrer plassen mot Tromsø, tror jeg ikke det er umulig at vi får se Tor i troppen mot Viking, og at han kanskje får de siste minuttene, som en gest, i Stavanger.
Tor er på gang!
... og samtidig håper jeg Andre Andersen får stå de kampen! :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Nei la oss stille med det sterkeste mannskapet vi har og la guttene få slippe seg løs for første gang i år, uten å ha noe å være nærvøs for.
Turen til Stavanger ville blitt ekstra morsom, dersom vi klarer å avslutte sesongen med en kalasseier ala` Sogndalkampen og en 8-9. plass på tabellen. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914