Baron vil bort fra LSK
om vi ikke kan få alex er han en Erstatter. Jeg ville hatt han som FFK keper om Alex blir så dyr.. Emille Baron (25)
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Baron er en ypperlig keeper når han er i form og alt stemmer, men fra utsiden kan det se ut som om han har et holdningsproblem. I alle fall ser det sånn ut for en som leser Romerikes Blad hver dag...
Men: kanskje Eggen kan få skikk på ham? Han er 25 år og går veldig snart inn i det som skal være en keepers beste periode.
Enda et men: Baron går også utenfor EU-kvota.
Men: kanskje Eggen kan få skikk på ham? Han er 25 år og går veldig snart inn i det som skal være en keepers beste periode.
Enda et men: Baron går også utenfor EU-kvota.
Bjørn Jervell Hansen
Jeg kan ikke si at Baron har imponert iår....syns ikke FFK burde satse på han....
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Han går utenfor EU kvota. I tillegg så hender det at han er opptatt med landslagsspill midt i sesongen og blir borte i flere kamper. Har ikke LSK hatt en del problemer med dette også ved at Baron har uteblitt etc?
vi trenger ingen urokråke!
vi trenger ingen urokråke!
8 av 10 keeperbrølere i Tippeligaen er jo av Baron... :D
Han er jo Sør-Afrikaner, men hørte det var snakk om at han skulle få seg norsk statsborgerskap i tillegg, men trodde ikke han hadde fått det ennå...?
Uansett, sikkert en kjempegod keeper glimtvis, stabil resten av sesongen, men kommer til å gjøre noen brølere som ødelegger ryktet hele sesongen ;)
Han er jo Sør-Afrikaner, men hørte det var snakk om at han skulle få seg norsk statsborgerskap i tillegg, men trodde ikke han hadde fått det ennå...?
Uansett, sikkert en kjempegod keeper glimtvis, stabil resten av sesongen, men kommer til å gjøre noen brølere som ødelegger ryktet hele sesongen ;)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914