Rundens lag
Nok en gang flere spillere der:
I VG er Brian West og Dagfinn Enerly.
Dagbladet: Raio Piiroja, Enerlyog West.
Er moro å se de på rundens lag gang på gang.
---------------------------
Fredd
Hvor finner du info om rundens lag egentlig?
Leter som en gærning på Dagbladet og VG, men finner ikkeno... :p
Leter som en gærning på Dagbladet og VG, men finner ikkeno... :p
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
West ligger vel godt ann på årets spiller også..13 eller 14 tror jeg (?????) høyt snitt hvertfall..
til helgen får vi flere spillere der..vil se Roger der i tillegg.
Roger burde forøvrig fått en egen premie "Årets terrier".
til helgen får vi flere spillere der..vil se Roger der i tillegg.
Roger burde forøvrig fått en egen premie "Årets terrier".
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
I Vg og dagbladet kommer det bare i papirutgaven. På nettavisen kommer det men det har ikke blitt lagt ut for den 24 tipeligarunden enda.
I VG:
Dagfinn Enerly: Scoret to og er alltid giftig, Kreativ og flink med ball, Sprer ro og trygghet.
Brian West: To målgivende(?) og fikk straffe, Strutter av selvtillit, Holdt bare 1 time pga lysketrøbbel.
Dagbladet:
Raio Piiroja: oppofrende og konsentrert, stoppet Brann gang på gang sammen med kollega Zivkovic.
Dagfinn Enerly: Scoret to, fine passninger og en viktig brikke i FFKs angrep med overblikk og ballsikkerhet.
Brian West: Lynrask og konstant uromoment. Assist til 2-0, felt og lagde straffe til 3-1.
Kallio på rundens lag i Dagbladet:
Toni Kallio: Sterk, rask og smart i sin første kamp som midtstopper. Framstår som en Rune Bratseth-kopi.
Noen som vet om han har klausul i kontrakten ved eventuellt nedrykk for Molde.Skulle likt å sett han på venstre-back i FFK. Tenk det forsvaret da. Og hvor giftige vi ville vært på dødballer fremover. Han er vel 1,94 hvis jeg ikke husker feil.
Fredd
West ligger på 3.plass på Vg børsen. 5,58 i snitt.
1. Robbie Winters 5,71
2. Ørjan Berg 5,60
3. Brian West 5,58
4. Gamst 5,56
5. Ragnvald Soma 5,54
....
13. Roger Risholt 5,22
1. Robbie Winters 5,71
2. Ørjan Berg 5,60
3. Brian West 5,58
4. Gamst 5,56
5. Ragnvald Soma 5,54
....
13. Roger Risholt 5,22
Fredd
Og som årets spellær har jeg stemt på Brian West. Han har vært mest stabil i år. Risholt blir litt opp og ned. De som kom på høsten regner jeg ikke med i år:cool:.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914