Lokalpatriotisme
Har akkuratt sett på lokale nyheter på NRK og kan ikke gjøre annet enn å skrive litt. Før jeg forklarer meg må jeg bare si at jeg vil ikke mobbe noen eller trøkke på noen men ble bare litt irritert og litt glad da.... Altså ... der sitter det to eldre karer fra Moss og forteller til lokal TV at FK Moss er der hvor den hører til og det er i andre divisjon... Har aldri skjønt meg på Mossinger jeg. T.o.m. når FFK tapa for Råde 3:0 så var det nesten flere folk på stadion enn Mossinger når Moss var i tippeligaen. Kan noen fortelle meg hva er det feil med disse mennesker.
Til syvende og sist må jeg bare si at jeg var heldig og er kjempe glad for det at denne gange jeg flyttet til norge (sommer 1990) havnet jeg i Fredrikstad og ikke i Moss f.eks....
Til syvende og sist må jeg bare si at jeg var heldig og er kjempe glad for det at denne gange jeg flyttet til norge (sommer 1990) havnet jeg i Fredrikstad og ikke i Moss f.eks....
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Dessverre Klokan....
Tror ikke det lar seg forklare..
Mossingene er sære mennesker, det har de alltid vært og kommer sikkert også til å forbli det.
Når det kommer til dette spørsmålet, så ligger det meg nærmest bare å si
*no comments*
Men det er ikke bare du som er glad for at du havna i Fredrikstad i sin tid :D
Jeg står på listen jeg og :D:D:D
Tror ikke det lar seg forklare..
Mossingene er sære mennesker, det har de alltid vært og kommer sikkert også til å forbli det.
Når det kommer til dette spørsmålet, så ligger det meg nærmest bare å si
*no comments*
Men det er ikke bare du som er glad for at du havna i Fredrikstad i sin tid :D
Jeg står på listen jeg og :D:D:D
En for Alle og Alle for En!
Jeg bodde to år i Moss, og trivdes veldig dårlig. Kan ikke sette fingeren på det, men det funka ikke for meg i det hele tatt. Fredrikstad, det var kjærlighet ved om ikke første, så iallefall tredje blikk.
Når det gjelder Moss har de jo ingen fotballkultur, det er rett og slett enormt liten fotballinteresse i den byen. Kan være klosettpapir-lukta som har svidd av noen nervetråder, men en by som klarer å sette i gang Rock Mot Fotball må jo mangle noe elementært. Vi er beviset på at fotball og rock (og det som verre er) kan gå hånd i hånd!
Når det gjelder Moss har de jo ingen fotballkultur, det er rett og slett enormt liten fotballinteresse i den byen. Kan være klosettpapir-lukta som har svidd av noen nervetråder, men en by som klarer å sette i gang Rock Mot Fotball må jo mangle noe elementært. Vi er beviset på at fotball og rock (og det som verre er) kan gå hånd i hånd!
Bams-fia, Jack og sang!
En forklaring kan være: At det er utrolig mye annet å gjøre i moss. Som f.eks ishock....nei handbal...nei hmmmm bra uteliv....nei. Kultu...nei. Tur til Horten !!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914