Hvilket resultat ønsker vi mellom ODD - Tromsø?
Samtidig kan vi gå forbi både Odd og Viking på tabellen dersom disse taper neste søndag og FFK vinner!!!
Vinner Odd er vel Tromsøs gullhåp ute, men da vil de mest sannsynligvis kjempe for RL plass.
Hadde vært gull med Tromsø seier, og så slår vi Tromsø neste søndag, samtidig som Odd og Viking taper.
FFK går da opp på 8 plass:ffk:
Om vi blir nr. 8 eller 11 betyr for meg ingenting egentlig, eneste som betyr noe i år er å berge plassen, alt over 11 er en stor bonus.
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Tror dere TIL resignerer?
Jeg håper inderlig.:D
Fred og velsingelse
Men etter høstens resultater å dømme så er det vel ingen tvil om at FFK er bedre enn "isfolket", og med 10 000 engasjerte på tribunen så skal nok Tromsø få kjørt seg.
Og når (ikke hvis) FFK slår Tromsø, kan de faktisk være sikra plass både teoretisk og i praksis.
Dette blir bra! :cool: :ffk:
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Er jo ikke så dumt at steinar nilsen fikk gult kort i dag og må stå over mot fredrikstad..
Nå kan det bare ikke gå galt..
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Opprinnelig postet av kenneth
Og når (ikke hvis) FFK slår Tromsø, kan de faktisk være sikra plass både teoretisk og i praksis.
Ikke bare kan, etter hva jeg har regnet meg fram til vil tre poeng sikre plassen...(håper ikke jeg tar feil :) )
Tror forresten det var greit at TIL tapte idag, de har ikke flyt for tia, og det var bra de ikke fikk det idag heller spør du meg...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Men...
Hvis Stabæk vinner sine resterende kamper mot Molde(h) og VIF(b), samtidig som Bodø/Glimt slår både RBK(h) og Molde(B) vil begge disse laga komme opp på 33 poeng og bedre målforskjell enn FFK...
Det betyr at enten må FFK vinne en av sine kamper med nok mål til å få bedre målforskjell enn enten Glimt eller Stabæk, og i tillegg en uavgjort.
Eller så må FFK vinne begge sine kamper, noe som er like greit for da havner vi brått på en fin-fin 8. eller 9. plass
:rolleyes:
Hvor realistisk er det å tro at Glimt banker RBK og at Stabæk banker sine naboer fra øst -i tillegg på bortebane?? Veldig liten, men vi har jo sett at i årets tippeliga kan alt skje.
Ps...direkte nedrykk er ikke lenger ett tema for meg, så regnestykket over er med tanke på kvalifisering...
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914