Gi BORA en kontrakt også FFK - mannen er GENIAL!!!
Ble medlem: 29 sep 03
Lagt til: 18 okt 04, 10:47
Media og andre roser Raio Piroja opp og ned for sin oppofrende innsats for FFK - men jeg synes mange glemmer BORA.
Etter min mening er han mannen som styrer Raio. Han prater i forsvaret og løser saker på mer elegant måte en Raio, men Piroja er en publikumsspiller og for derfor mye ære for dette.
Jeg synes det er vel så viktig at FFK sikrer seg Bora for neste år, slik at dette glimrende samarbeidet for fortsette.
Så for heller Tor og Raio kjempe om plassen ved siden av Bora, eller kanskje kan FFK spille med 3 stoppere, hvor Bora spiller sweper bak Tor og Raio.
Ble medlem: 06 okt 04
Lagt til: 18 okt 04, 11:24
Helt enig!
Bora er helt glimrende. Han må vi beholde. Han er en mye mer spillende stopper enn raio, og gjør alltid kloke valg med ballen.
Dessuten sitter jeg med en følelse av at Trondsen ikke kommer tilbake igjen. Dessverre..
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
Ble medlem: 14 jun 03
Lagt til: 18 okt 04, 11:29
Helt enig med deg Oleberg. Bora er en smart midtstopper med klasse. De vokser ikke på trær. Løp og kjøp.
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 18 okt 04, 11:40
Får håpe han velger FFK, Bora har visstnok også tiltrukket seg oppmerksomhet fra et par toppklubber i Danmark...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 14 mai 04
Lagt til: 18 okt 04, 12:50
Det er vel slik at FFK gjerne vil ha Bora, men han er usikker, og venter det er avklart at vi er i tippeligaen neste år også før han tar noen besluttning.
La oss selge hele laget!!
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 18 okt 04, 12:57
Tror sjansen er bra for at han blir værende når vi har sikret videre spill i TL. :)
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 18 okt 04, 13:31
Kan du høre Bora prate bak i forsvaret under kamp, oleberg, det er mer en jeg greier å få med meg.:rolleyes:
Ble medlem: 14 mai 04
Lagt til: 18 okt 04, 13:36
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Kan du høre Bora prate bak i forsvaret under kamp, oleberg, det er mer en jeg greier å få med meg
Det er vel ingen som kan høre særlig mye av det noen av spillerne sier ute på banen. Skulle vi høre noe måtte jo PH holdt kjeft for en gangs skyld.:D
La oss selge hele laget!!
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 18 okt 04, 14:22
Kanskje oleberg er en av vaktene bak målet ??:rolleyes:
Ble medlem: 08 jan 04
Lagt til: 18 okt 04, 14:30
Julekake:
Trondsen er på treningane og trener aktivt sammen med guttane...
sjangsen er der enda ;)
En for Alle og Alle for En!
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 18 okt 04, 14:37
Det er lenge siden Eggen har gått ut og sagt de ønsker å skrive under ny kontrakt med Bora, men det hele kommer jo opp til Bora selv. Han er ledig på markedet og mange klubber har forståelig nok vist interesse.
Håper inderlig han velger FFK.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 16 feb 04
Lagt til: 18 okt 04, 14:43
Jeg vil bare nevne pasningsfoten til Bora, han gjør mye bra ved å vinne ballen og så sette i gang bra angrep.
Bams-fia, Jack og sang!
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 18 okt 04, 14:46
Det er korrekt observert. Bora kan egentlig minne en del om Trondsen. Begge er spillere som leser spillet godt og har åpenbart stor fotballforståelse. De er kommunikative av seg og styrer forsvaret med fin ro blandet med autoritet. I tillegg er både Tor og Bora flinke til å sette i gang spillet bakfra med presise oppspill.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 18 okt 04, 16:23
Bora...fire år på deg og eller..?
Tenk dere Bora og Raio i fire nye år...hei og hei..
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ble medlem: 06 okt 04
Lagt til: 18 okt 04, 19:13
Endret: 18 okt 04, 19:13
Ingenting ville gledet meg mer.. Han er tross alt en av de beste spillerene i klubben.
Men jeg er født på sarpsborg sykehus (les: pesimist) og jeg har lissom følelsen av at han enten blir mer passiv i spillet sitt, eller blir skadet igjen..
Mitt forslag er: behold bora, sett tor og raio som førstevalg og la bora spille de 22 kampene tor er ute med skade..
PS. Hadde bora vært norsk hadde ikke erik hagen vært på landslaget..
Engasjert hovedtribunist!
Ble medlem: 01 sep 04
Lagt til: 18 okt 04, 19:26
myhre i mål,bora blir og bergdølmo på venstrebacken, og vips vi har landets beste forsvar!!!
savner "svensk magi" allerede
Ble medlem: 08 des 03
Lagt til: 18 okt 04, 19:29
Liten tvil om det bateman... Tror bergdølmo blir vanskligst... Og Myhre kan vel nappe, men vil sikkert ha et ønske om å komme seg ut igjen fort som faen!
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 18 okt 04, 20:10
Må bare være enig i at Bora er en "Voksen" stopper og klarer meget bra og setter igang spillet..Er veldig rolig og rutinert...Klart vi må han om han vil..Får ikke en sånn sjans mange ganger tror jeg.
Tenk så deilig vintersesongen ville vært om vi viste at Bora,Raya og Tor var hos oss..:D:D
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Ble medlem: 07 des 03
Lagt til: 18 okt 04, 20:28
Endret: 18 okt 04, 20:29
Bora,, Tor,, Rajo,,
Enerly.. Simen.. Roger.. Peters
West... Ringberg... Stian...
Seriegull 2005 !!!!!!
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
06/10/2024 22:02 | 2001f914