Kvisvik til FFK??
"Kvisvik til FFK!
Publisert : 17.10.2004 - 22:20 Oppdatert: 17.10.2004 - 22:20
Raymond Kvisvik er så godt som klar for FFK. Nei dette er ikke kødd, dette kommer fra en sikker kilde. Etter sesongen vil Brann og FFK meddele at en overgang er klar. Der skal være hemelige forhandlinger som har pågodt en stund. Sjer dette har ikke ledelsen i Brann lært noen verdens ting. Kvisvik har vel også mellom linjene alerede sagt dette i avisene i en god stund allerede.
"
Dette er sakset fra Bergens Avisens diskusjonsforum. Utrolig nok vet jeg ikke noe om dette!
Publisert : 17.10.2004 - 22:20 Oppdatert: 17.10.2004 - 22:20
Raymond Kvisvik er så godt som klar for FFK. Nei dette er ikke kødd, dette kommer fra en sikker kilde. Etter sesongen vil Brann og FFK meddele at en overgang er klar. Der skal være hemelige forhandlinger som har pågodt en stund. Sjer dette har ikke ledelsen i Brann lært noen verdens ting. Kvisvik har vel også mellom linjene alerede sagt dette i avisene i en god stund allerede.
"
Dette er sakset fra Bergens Avisens diskusjonsforum. Utrolig nok vet jeg ikke noe om dette!
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Sikker kilde ja :rolleyes:
Er ihvertfall ingen som har sagt noe om dette offentlig, senest i går sa Mjelde at han var litt småsur fordi Eggen snakka med Ray etter kampen i går og at hvis de var interessert mente han at de burde snakke med Brann først.
Virker ikke akkurat som det har vært noe forhandlinger da ?
Er ihvertfall ingen som har sagt noe om dette offentlig, senest i går sa Mjelde at han var litt småsur fordi Eggen snakka med Ray etter kampen i går og at hvis de var interessert mente han at de burde snakke med Brann først.
Virker ikke akkurat som det har vært noe forhandlinger da ?
Sikker Kilde???
sjeldent......
:confused:
sjeldent......
:confused:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Tror ikke Kvisvik har noe mindre lyst til å spille for FFK etter den kampen i går. Tror nok han følte seg ønsket ja.
Det er bare å be til høyere makter om att han ikke sprenger budsjettet ved en overgang.
Det er bare å be til høyere makter om att han ikke sprenger budsjettet ved en overgang.
Det er ingen umulighet at det kan være noe sant i denne meldingen. Som de fleste vet så er det penga som rår i fotballen. Og ledelsen i Brann vet at hvis du skal tjene penger på Kvisvik så må de selge han nå. Han blir ikke yngre og jo lenger ut i kontrakstiden man kommer jo mer synker markedsprisen. Så jeg krysser fingrene og håper på det beste.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Dette hadde i såfall vært orgasmisk!!!:ffk:
http://www.ba.no/meninger/kranglefanten/brann/article1291897.ece
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914