Stian Johnsen
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Gi gutten en real sjans til å bevise at han er verdig en ny kontrakt.
Enig i at Stian Johsnen har hatt to meget gode innhopp. Han er tydelig ivrig på å vise seg frem. Håper inderlig han får tilbud om ny kontrakt og skriver under før noen andre snapper ham opp!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 17 okt 04, 23:58
Endret: 17 okt 04, 23:58
La han få starte mot tromsø!:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Signer han for 3 nye år!
Macka fra start!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Overtal Gutten til å bli:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Med det midtforsvaret vi har nå ! Tippeligaens beste !!! holder Simen og Roger rent føran den bakre firereren.
Stian for FFK !!!
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Jeg mener likevel at FFK SKAL ha skikkelig vingspill, det har på mange måter vært FFKs varemerke opp gjennom historien, og jeg mener fremdeles at skikkelig vinger er noe av de mest effektive angrepsvåpen en kan ha.
Jeg mener at Stian skulle bli brukt som REN venstreving fra start, dog på betingelse av at han søker innover og hjemover i forsvar. Se på Enerly, han er en skikkelig god ving, og grunnen til at han er god der er at han virkelig holder vinga, i det minste over senterstreken. Hadde vi hatt to oppspillspunkt som Stian og Enerly representerer vil FFK ha et flott og stabilt angrepsvåpen
Problemet er altså at Stian må byttes ut hvis han ikke føler seg 110%, og det er mulig Eggen synes det er for kostbart å ha en sånn spiller på banen for tida.
At Stian skal forbli i FFK synes jeg er en selvfølge, i hvertfall i lys av at vi mangler et ordentlig alternativ på venstre ving.
Det var utrolig deilig å se Stian komme inn og skape saker og ting både mot Lyn forrige runde og Brann idag, gett. Vår mann!
Nok om det. Synes Stian gjør noen ok innhopp. Synes ikke han skal spille fra start. Hvis man skal ha en ny venstre kantspiller til klubben kan man ikke ha tre til i stallen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg mener likevel at FFK SKAL ha skikkelig vingspill, det har på mange måter vært FFKs varemerke opp gjennom historien, og jeg mener fremdeles at skikkelig vinger er noe av de mest effektive angrepsvåpen en kan ha.
Tenk deg Kvisvik på venstre, og Enerly på høyre, det hadde vært vilt det!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Dessuten MÅ han bli bedre deffensivt før han kan spille fra start nå som det er viktigere for klubben å ikke tape enn å underholde.
La oss selge hele laget!!
Stian kan lære av Raymond, og når Kvsivik legger opp om 4-5 år, er Stian 27-28 og landets beste venstreving.:ffk:
ikke selge stian, han er kanskje litt liten men han har fet teknik
Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!
Bams-fia, Jack og sang!
Om Stian er det er jeg heller ikke sikker på. Har aldri likt han som fotball spiller. Men gjorde et veldig godt innhopp i går. Synes det var kjempe gøy å se på han i går.. Fortsetter han slik bør han få bli med ensesong til.. God innbytter om ikke annet..
hvis vi hadde fått Kvisvik så hadde det vært utrolig. Han og Stian på venstre-kanten. Nå tror jeg Håkan går tilbake til Landskrona etter denne sesongen. Og da må vi beholde Stian.
Tror også at Stian ikke har gjort det så bra tidligere pga skadene han har hatt. Ser ut som om han er på vei tilbake nå etter de positive innhoppene mot Lyn og Brann.
Har ikke lyst til å leie bort Stian. Det blir i så fall til en klubb i 1. eller 2.div. Det tror jeg blir for dårlig nivå slik at han får den utviklingen han kan få. Bedre om han blir i Fredrikstad og lærer av de innhoppene han får her.
Fredd
men en sen høstkveld ble han grisetakla og måtte ut med korsbåndsskade.har aldri kommet helt tilbake etter den skaden,pluss mange fler.
men gi han 1år til,imponerer han ikke neste år bør vi kvitte oss med ham,for FFKs og for stians skyld.
savner "svensk magi" allerede
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914