Toni Kallio
:D:D
Toni Kallio, ædda bædda, slike som deg trenger ikke FFK.
---------------------------
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHH
TONI!!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
blir vel et av landets beste forsvar!!
må jo være et bra alternativ..
:ffk:
morro å slå brann:D
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
I førsten av Juni så sa Helsinki at de ikke ville selge Kallio, grunnet for tynn stall med tanke på CL.
Dermed falt valget på Wade barrett isteden.
Deretter fikk FFK tak i Bora i Juli, og etter at Helsinki ble slått ut av CL mener jeg å huske at Kallio var aktuell for FFK igjen, men at Helsinki ville avvente.....
Isteden fikk FFK kontrakt med Raiio ca samtidig.
Det var først sist i August at det ble sikkert at Kallio var tilgjengelig på markedet, og at han fant seg en klubb.
Så når Kallio var på klubbjakt med Helsinki sin velsignelse, så hadde FFK allerede skaffet seg to midtstoppere og en venstreback, og dermed ikke på utkikk etter en defansiv forsterkning...
Men jeg håper vi ser Kallio i FFKtrøya til neste år!
Liker hans spillertype, og han er en meget anvendelig spiller. Åssen blir det med overgangsregler? Er det mulig å bytte klubb to ganger innenfor ett år?
Bams-fia, Jack og sang!
Og da er det helt naturlig at han velger tilbudet fra Molde.
Vet ikke om det står noe i avtalen med Molde om Kallio kan avslutte avtalen ved eventuelt et nedrykk, men uansett så tror jeg FFK vil prøve seg igjen, dersom det skulle skje.
Toni Kallio har i hvertfall vist i Molde hvorfor FFK gjerne ville ha ham i sine rekker.
På grunn av Costa Rica boys, skal det veldig mye til at FFK beholder Wade Barett, selv om han har gjort sine saker bra.
Forsvinner han, vil det absolutt forsterke forsvaret, dersom vi får Kallio som erstatning. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
På grunn av Costa Rica boys, skal det veldig mye til at FFK beholder Wade Barett, selv om han har gjort sine saker bra.
Forsvinner han, vil det absolutt forsterke forsvaret, dersom vi får Kallio som erstatning. :D:ffk:
Glem de derre Costa Rica gutta en stund nå. Jeg mener att de bør satse på Wade Barret. Gi fyren kontrakt. En så teknisk spillende back er noe vi trenger. Han er jo en publikumspiller av rang, mener jo jeg da. Og de Costa rica gutta har stagnert, og det er det ikke bare jeg som mener.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
litt på vill spor du seal_dm
Jasså, sier du det keiko. Som jeg sier, det er ikke bare jeg som sier det. Flere som mener som meg.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Kalio kan jo hentes inn uansett, trenger et deffensivt midtbane anker, slik at Marcus endelig kan få lov til å være ren spiss.
Dersom C.R boys har stagnert, tolker jeg det slik at KTE har enda en gang bevist at han ikke er rette mann til å utvikle folk eller gjøre de bedre.
Juniortrener og Hjelpetrener har vel også et visst ansvar her....
Vil tro at FFKs satsning på Juniorene til året (Tom Freddy Aune) viser at de ikke er helt fornøyd med dagens tilstander, men jeg mener at enkelte her inne er litt vel kjappe til å kritisere KTE med en gang det går ett rykte om at noe har gått galt......
Jeg vet ikke egentlig ingenting om Tore Jan Solvang og Wiggo Karlsen, men som juniortrenere mener jeg at mye av ansvaret ligger på dem om juniorer stagnerer........
Kommer ikke med noen ny kritik av KTE, bare antyder at han ikke etter min mening har klart å utvikle spillere.
Jeg vet at mange er uenig med meg, bl.a har Costanza og undertegnede diskutert dette tidligere.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914