Husk meg
Brukernavn
Passord

Ola Bys krise

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 okt 04, 11:24
jeg tror ola bye ikka har noe mer jobb i RBK. RBK-direktør Rune Bratseth, assistenttrener Per Joar Hansen og Nils Arne Eggen låste døra og holdt møte.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 17 okt 04, 11:35
Jeg håper han fortsetter i jobben av to grunner:
1. så vil ikke RBK være like dominerende som tidligere år.
2. Hvis By Rise forsvinner, er det stor sannsynlighet at RBK henter Knut Thorbjørn "hjem".

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 17 okt 04, 11:54
til aavdst.
Att vår eggen går for å så jobbe i rbk er det mest tåplige jeg har hørt.. han fikk jo en sjangse tiligere her da det veide mellom RBK og FFK som han tok ffk.. Å nei du jeg tror nok at kansje far eggen tar tilbake jobben. husk så lenge han lever er han trener.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 17 okt 04, 12:19
Eggen som mulig RBK trener - er det det mest tåpeligste du har hørt? he he..
hvilken norsk trener kunne ikke tenke seg å trene norges beste lag gjennom de siste 12 år? med de midler, spillere og utfordringer internasjonalt det medbringer? Og KTE er jo fostret opp i RBK, og selvfølgelig har han følelser for RBK? noe annet ville jo være rart for en trønder. Men han er proffesjonell og gir selvfølgelig alt for FFK så lenge han er her. Men tror nok det bare er et tidsspørsmål før han ikler seg RBK overtrekksdrakta igjen...

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 17 okt 04, 12:29
snakker du fremtid eller nå tid ?
fremtid er det klart at KTE kan ta over RBK, men da tror jeg RBK bør vente 4 år først. Eggen fikk en mulighet for en stund siden her og da var han ikke i tvil om at han skulle skrive unner for FFK. Derfor ble bye krise trener. Jeg er sikker på at KTE er trener neste sesong også og RBK har ny trener neste sesong. hvilken det er? tja kansje x tromsø trener... kansje dem henter solli fra klubb brugge... KTE folater ikke FFK nå det tror jeg er sikkert.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 17 okt 04, 13:20
Endret: 17 okt 04, 14:05
Jeg tror som Keiko at gamlefar gjør comeback. Han har gjentatte ganger i historien(70- og 80-tallet) steppet inn når RBK har vært i krise, og jeg tror han gjør det nå også. Men hvis han gjør det, så tror jeg det blir mer enn ut sesongen, for Nils Arne ser behovet for å gjenreise den gamle RBK maskinen, tror jeg. Han har jo gjentatte ganger sagt at det offensive spillet ikke er som før.

Det blir spekulativt, men jeg tror Nils Arne Eggen gjør comeback!! Ola By Krise for tilbud om å være hjelpetrener, men takker nei.

Lenge leve "hjørnet"!

keiko

Landslagsspiller

Lagt til: 17 okt 04, 15:08
til Snæbbuss-aristokrat #78

er så enig med deg samt at dem har navn som solli (trener klubb brugge pr i dag) så tror jeg X-trener for tromsø, men som sagt gamle far er vel den heteste kanditaten.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 17 okt 04, 15:49
Det er alltid en mulighet får at eggen forsvinner til RævBK. Håper selvfølgelig ikke dette er tilfelle nå. Tror heller ikke det. RævBK har ikke tradisjoner for å sparke trenere i hytt og pine. De er opptatt av kontinuitet. I alle fall ville Høgmo vært aktuell. Ikke noe dårlig alternativ det heller :-)

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04

Lagt til: 21 okt 04, 16:09
Pressekonferanse kl 16 i dag:

Ola By Rise fortsetter som hovedtrener ut denne sesongen og blir ikke erstattet før neste sesong.
Av hvem "vet de ikke enda" ihvertfall vil ikke Bratseth si noe om det enda.

Avgjørelsen er tatt på brakka og sammen med spillerene i løpet av dagen i dag.

Alle fortsetter i sine respektive "stillinger"

En for Alle og Alle for En!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914