Til klokan og andre i plankehaugen sanger søndag!
Opprinnelig postet av keiko
eneste kritikk jeg vil gi om dette er til tider litt enspora sanger. må vi henge oss opp i kvisik hele fuckings tiden ?
ellers så skal han få skryt av å dra i gang oss.
Må du henge deg opp i alt som er negativt hele tiden?
kvisa er en sviker for ikke å velge å spille i hjemmlandet, derfor må han bare regne med sånt?
---------------------------
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Ja det må jeg. AMATØR messig sang. hørte flere folk skrek til han. Nei gi faen i det. folk ved min side sa da jeg skrek guttane for å stoppe den kvisvik greia sa ja bra forsett skrik høyere osv..
ellers så skal han få ros for å holde liv og røre på tribunene..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
før vi begynner å synge en sang kan vi jo ta en avstemningsrunde for hvor mange som vil syne alle de nye påfunna som popper opp i hode på seierssugene foppalsupporter i pH 5,5 som du liker å kalle de. ("nøytral"). Vi er ingen nøytal supportergjeng, å da er alle midler lov. hvor var du når våre halser var såre en gang tidlig i 2. divisjon.?
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Opprinnelig postet av Olavesen
Er det ikke pH 7,0 som er nøytralt? Dette er et undrende spørsmål, og ikke en påstand. Hvis det er noen som har glemt kjemi-kunnskapene så er det meg... :)
Riktig. PH 5.5 er ph`en huden påstås å trives med, altså litt surt.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
-roper ikke nok
-varierer ikke nok
-feil toneart
-roper feil "lyrikk"
-drar ikke nok igang
Åssen i helv*** er vi da i toppen av supporter Norge????
Vi lager liv og røre.....!!!
FLOTT!!!
men alikavel så klarer negative mennesker å spre negative vibber....
geeeez...
Fotball er følelser!
Vi roper og synger med den stemmen vi har.
Vi roper og synger akkuratt den "lyrikken" som måtte falle noen inn der og da.
Det blir for dumt å hele tiden kritisere folk for innsatsen!
Vi er mange og vi er flinke til det vi gjør!
Følelsene MÅ ut!!!!
så..
Til dere som sprer alt det negative:
Prøv noe nytt!
--- tenk posivt---
Til alle som bidrar til det positive:
---keep up the good work---
VI RULER!!!
GUTTANE RULER!!!
Klart vi skal ytre meninger, i begge retninger...
Men bare prøv..... prøv for en gangs skyld å legg inn litt positivt....
En for Alle og Alle for En!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av javell
er dette PH`s eget forum sier du ajg..? kanskje det hadde passa å ta det opp det opp der det hører hjemme..
Nei, dette er ikke PHs eget forum, men det er et forum hvor vi tar opp alt. dette har blitt et forum både for fotball og supporterdiskusjoner. verdt å merke seg er at de fleste debattanter her inne også er medlem i PH.
Ved siden av dette må jeg forsvare meg litt ang. kritikken på syngign av "for Fredrikstad jeg synger høyt" første gang jeg satte den i gang på kampen var vel i oppvarmingen med Gressvik tribunen. Etter dette gikk sangen av seg selv helt til 14. minutt. etter avtale satte vi i gang med denne og prøvde å holde den i gang så lenge som mulig. Det kan virke slik som om jeg foavoriserer "mine" sanger og derfor har jeg i går besvist kjørt alt mulig av det gamle. T.o.m har sprt folk rundt meg hva vi skal synge. At jeg reiser meg opp og ber folk om å fortsette med overnevnte sangen som er satt i gang av øvre raden er riktig med som sagt i går jobbet jeg bevist med de fleste av sangene fra CD-en .....
Og noen nye da....
ellers har jeg en enda ny som jeg tror vi venter med til enten neste år eller kanskje en tog premiere på veien til Stavanger... eneste jeg kan si er at den har musikk av en kjent beatles sang og går ut på at man må gi litt ektra for Fredrikstad, vi kan bruke den for å får både publikumet og spillere til å forstå at det her dreier seg om Fredrikstad...
Hm ... det ble jo nesten en hel side fra meg ...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
ellers har jeg en enda ny som jeg tror vi venter med til enten neste år eller kanskje en tog premiere på veien til Stavanger... eneste jeg kan si er at den har musikk av en kjent beatles sang og går ut på at man må gi litt ektra for Fredrikstad, vi kan bruke den for å får bode publikumet og spillere til å forstå at det her dreier seg om Fredrikstad...
*glede seg*
Opprinnelig postet av ajg
Taxinord: Dette er et diskusjonsforum hvor vi skal ta opp slike ting. Ikke et forum hvor vi bare skal sitte og skryte av oss selv. Alle har et forbedringspotensiale, til og med klanen.
Noe av forbedringspotensialet må da også sitte i å ikke sette seg selv fremfor alle andre, tåle at folk gjør ting på "sin" måte og ikke utelukkende kritisere folk for deres innsats.
For det er jo helheten i innsatsen vi må se på...tross alt.
Og du skriver jo selv at det er ett diskusjonsforum.....
Det finnes faktisk positive sider og positiv kritikk i en diskusjon.... ikke bare sutremomenter og negativ kritikk...
JA vi kan bli bedre!
JA vi har ett stort potensiale...
og JAAAAA
vi gjør en helsikes bra jobb som 12. mann!!!
Vi kan hese si med stolthet at vi er plankær!!!
Guttungen har med seg egen krakk...
Han er hverken dama i kiosken eller gestapo...så han låner den sikkert bort :D
OPP MÅ du!!! :D:D:D
Dem andre på laget må ihverfall være ganske dårlige når vi har spilt med tolv mann i hele år og holder på og rykke ned..
Forresten.. lag som har en slik tolvte mann, må de ha en mann mindre på benken eller kan de ha 5 eller sju eller hva det nå er de også?
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Taxinord
Noe av forbedringspotensialet må da også sitte i å ikke sette seg selv fremfor alle andre, tåle at folk gjør ting på "sin" måte og ikke utelukkende kritisere folk for deres innsats. For det er jo helheten i innsatsen vi må se på...tross alt.
Jeg har ikke utelukkende kritisert noen jeg. Jeg kritiserte at han sang altfor lyst, men roste han for at han tar initiativ.
*å kjære noen*
Ser du selv hvor dumt dette blir?
Skal du inn å kritisere alle som synger for lyst, så vet jeg mange som ligger tynt an...
Du kan da ikke mene at det skal ligge en "tonegrense" for igangsetting av synging / roping...?
Seriøst?!?!?
Da ligger jo linja "død" tvers igjnnom for at noen av oss jenter kan sette igang...
og DET blir for dumt.... for ikke å snakke om på grensa til sjåvinistisk...
Men, delte meninger er det mange av..også her...
..men jeg klarer ikke slutte å undre meg over hva det neste blir....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914