Kvisviks tre alternativer
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 15 okt 04, 11:07
Kvisvik sier til en lokal avis i Bergen at han har tre alternativer.
- Fortsette i Brann
- Spille for FFK
- gå til utlandet igjen
Ønsker vi på dette forumet, ikke det at noen vil spørre oss, en spiller som hevdet at han desverre var ti kilo overvektig ved sesongstart?
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 15 okt 04, 11:11
Ja!!!!
Kvisvik har evne til å brilliere og underholde, samt bidra til mange viktige mål. Tror også at Kvisvik under Eggen vil få ut sitt beste.
Jeg lover å ta en spontanfest den dagen Kvisvik signerer for oss!
Dessuten vil en ekte lirare kunne holde på til han er 36 år....Kanskje de to siste sesongene som super-sub ;-)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 15 okt 04, 11:35
Kvisvik er hjertelig velkommen i mine øyne...synes det er rart han ikke har fått prøvd seg på landslaget ennå jeg...
Ble medlem: 19 aug 03
Lagt til: 15 okt 04, 12:13
Selvfølgelig er Kvisvik velkommen hit, i alle fall av meg. Kan kanskje være liltt mye humørspiller, og bli usynlig når det ikke stemmer. Han er jo meget god når han får det til, en humørspreder, skaper mye oppmerksomhet rundt laget, en god spiller og med dødelige frispark og innlegg.
Ja takk
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Ble medlem: 29 sep 03
Lagt til: 15 okt 04, 12:28
Yes.
Kvisvik vil dra 1000 tilskuere alene på hjemmekamper!!!
Få tak i Thomas Pereira på venstrebacken + en Lynhurtig tankspiss, så kjemper vi om RoyalLeague plass neste år:ffk:
Ble medlem: 23 jul 04
Lagt til: 15 okt 04, 12:31
Skjønner ingenting!?
:confused:
3 valg.?....det er vel bare ett valg.. og hvis du må velge mellom en ting, da har du ikkeno valg.:D
Raymond (Lassy) kom hjem...:eek:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 15 okt 04, 12:32
enig med oleberg. På den måten vil ffk bli hele østfolds fotballag...
Stadion på FMV!
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 15 okt 04, 13:12
Tør minne om at dagens FFK lag er best i NOrge( ifølge tabellen etter at siste overgangsvindu stengte).
Ikke det at jeg ikke ønsker forsterkninger.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ble medlem: 15 jun 03
Lagt til: 15 okt 04, 13:28
Et godt alternativ til Kvisvik, er Alexander Ødegaard!
Ble medlem: 23 aug 04
Lagt til: 15 okt 04, 13:41
Opprinnelig postet av Hubro7
Et godt alternativ til Kvisvik, er Alexander Ødegaard!
Sogndal har uttalt at "prislappen" på Alexander Ødegaard vil ligge på samme nivå som Morten Gamst Pedersen. Tror neppe FFK kan matche dette.
Jeg ville heller brukt pengene på en venstre back, en stor og sterk midtbanespiller og to gode spisser.
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 15 okt 04, 14:46
Hva skal vi med to gode spisser...hvis vi finner 1, som i tillegg er bosman, er jeg fornøyd. 1 venstreback hvis barrett ikke har tenkt til å bli....
Ellers så har vi vel for øyeblikket ingen stoore svakheter..... Vi er jo så og si best i norge for tida!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 15 okt 04, 15:12
Kom hjem Kvisvik! Venstre midtbane er kanskje lagets største svakhet per i dag, så der trenger vi forsterkning. I tillegg er han Østfolding. Hvis Barrett forsvinner, trenger vi Pereira. I tillegg trenger vi en spiss og en sentral midtbane.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 01 mar 04
Lagt til: 15 okt 04, 15:28
Det hadde vært fantastisk å fått kvisvik til FFK. Er ganske overbevist på at han kommer om 2 år. Men det hadde vært fantastisk å fått han hit før. Hadde jeg bare hatt noen mill i baklomma, så hadde jeg kjøpt han selv!
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Ble medlem: 28 sep 03
Lagt til: 15 okt 04, 15:39
Det er vel bare å vinne i Vikinglotto neste uke... skulle lett investert litt penger i FFK da ja :)
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Ble medlem: 29 sep 03
Lagt til: 15 okt 04, 22:17
Endret: 15 okt 04, 22:18
Hva med kronerulling fra Plankehaugen - med motto: "Kvisvik Til FFK" gå fra dör til dör i Fredrikstad for å samle inn penger, og fra bedrift til bedrift (Höili, Syversen, Brynildsen, Böckmann, spytter sikkert inn noen lapper).
Ta 100 kroner mer på de 2 siste hjemmekampene og vips så har man 4000000!!!!
Ble medlem: 20 mai 04
Lagt til: 16 okt 04, 00:42
Jeg synes i det minste FFK burde fortelle Kvisvik at man er seriøst interesserte i å få han over før kontrakta med Brann er over, og det virker jo som om han er interessert sjøl også. Kombi der, så skjer det ting. Se på Enerly.Det å få stable penger på bena for å få over en såpass høyt profilert spiller vil være *forholdsvis* enkelt. En annen ting er det at han blir dyr før kontrakten går ut. Hvor mye? Tja... 10 mill?
Tror ellers at Kvisvik er en type spiller som FFK trenger sårt, han er en type offensiv midtbanespiller som vi faktisk mangler pr. dags dato. Men Simen kommer, han gjør det...
Ble medlem: 01 sep 03
Lagt til: 16 okt 04, 12:21
Kvisvik har for dårlig fart til å lykkes internasjonalt. Men passer bra nok i Tippeligaen med sin eminente pasningsfot. Samme karakteristikken gir jeg til Martin Andresen. Han også har ingenting å gjøre utaskjærs. Han bør fjernes fra landslaget umiddelbart. Trenger menn med hår på brøste der.
06/10/2024 22:02 | 2001f914