Husk meg
Brukernavn
Passord

Stian Johnsen forsvinner trolig. Trist.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 okt 04, 16:27
Endret: 14 okt 04, 16:29
Ser på det som trist at Stian Johnsen er på vei bort fra FFK (link) - og Alta kan bli hans nye klubb...

Gutten har jo et enormt potensiale, men har ikke fått vist det i år mye pga langvarig skadeavbrekk og at han er blitt misbrukt på venstreback når han var på vei tilbake.

Stian har jo vært her en stund også og har tidligere vært en publikumsfavoritt. Unge, talentfulle venstrebeinte kantspillere er ikke akkurat noe det er overflod av. Derfor ekstra synd om vi mister Stian. Tror han fortsatt kan ha en stor fotballfremtid om han holder seg skadefri og får tillit på venstre kant.

Nå kan det altså tyde på at Alta blir neste stoppested. Alta skal også snuse på Jørgen Pettersen...

Må vel være bedre å konkurrere om plass på laget i FFK enn å spille fast for Alta? Vi snakker tross alt om ALTA.... :)

På en annen side forstår jeg at han vil spille mest mulig førstelagsspill...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 14 okt 04, 16:43
Hva med en leieavtale med Alta?

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 14 okt 04, 17:05
nå må vi få andrelaget opp i andre div

da er det i hvert fall bedre å spille på ffk2 enn alta.

spell på han stian æ! ikke selg han! mye av ffk blir borte med bjørnar og stian. synd.

med ffk til champions league!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 14 okt 04, 17:25
Endret: 14 okt 04, 17:28
Å dra til Alta blir jo bare helt håpløst! Det er vel fryktelig lite som tilsier at de kommer til å holde seg i 1.div?

Å spille på et lag som kommer til å tape en haug med kamper neste år, og deretter spille i 2.div, er jo karriere-harakiri. I tillegg kommer det noen ti-tusen km i buss og på fly.

Må da være mye bedre å satse på å spille seg inn på FFK og samtidig lodde muligheten i en skikkelig 1.div-klubb!

Faktisk så er det veldig dumt at FFK2 ikke klarte å rykke opp i 2.div. Det hadde gjort det litt mer attraktivt å være ung og lovende i FFK.

Stian: Det er på tide å dumpe Berit Riise som agent...ho har mer enn nok med seg sjøl for tida!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 14 okt 04, 18:21
Håper virkelig vi ikke selger denne uslepne juvelen!! Vi kan eventuelt låne han ut, men helst ser jeg at han får sjansen til å spille seg inn i første elleveren vår!!

Lenge leve "hjørnet"!

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 14 okt 04, 18:28
Jeg trur ikke han noen gang kommer til å bli bra nok for spill i TL. For meg blir han for puslette, han er kjapp ja, men det er vel alt. Ikke noen slepen teknikker heller.

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 14 okt 04, 18:47
Det er vel heller ikke sånn at man kan selge han? Han er vel bosman? Håper for all del stian blir. Får han en sesong skadefri trur jeg han blir en hit i tippeligaen!

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 14 okt 04, 18:57
Er veldig usikker på potensialet hans, men tror fortsatt at han har noe å by på, synes det er synd om han forlater klubben. Men det er jo klart han vil ha spilletid, vi ser jo hva Watson gjør for Pors nå.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 15 okt 04, 00:32
Håper indelig ikke de selger Stian. I tilfelle får de skrive ny kontrakt og leie han ut etterpå. Jeg tror han har et enormt potensial hvis han får riktig matching....Skjønner ikke hvilken framtid han eventuelt ser i Alta heller...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 15 okt 04, 00:42
Endret: 15 okt 04, 01:15
Opprinnelig postet av HectorFFK
Skjønner ikke hvilken framtid han eventuelt ser i Alta heller...

Mye nærmere til f.eks. Murmansk,
...med all den fryd det kan føre med seg. :p

FFK and Wisla Krakow forever...

Røvern

A-lagspiller

Lagt til: 15 okt 04, 07:41
Nå er vel gutten fra Narvik? Mulig han vil nærmere hjemme...

FFK

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 15 okt 04, 10:00
Dersom Alta er alternativ, så bør det si endel om både Rise som agent og Stian sine ambisjoner.:p
Det viktigste blir å spille i 1.divisjon ikke utviklingsmuliughter osv.
Etter min mening kortsiktig tenkt, bør vel være bedre alternativ, dersom han har trua på egne evner.
Når det gjelder Stian sitt potensiale, tja...... lovende og god i 2.divisjon, men langt fra overbevisende i TL så langt.

Skal likevel ikke se bort fra at han på lik linje med Olof H.W. kan gjøre det bra og utvikle seg i andre klubber. (Les andre trenere.)

Ps. Dette uttrykkende lovende med potesiale, kan noen ganger være forslitt.
Stian blir 23 år 1.11. Ung, javel, potesiale, tja dersom vi sammenligner med andre etablerte Tl spillere på samme alder, eller spillere på U-landslag osv stiller nok Stian et stykke bak i køen etter min mening.
Det samme gjelder også for Jørgen, som jeg også så at Alta kunne tenke seg.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 15 okt 04, 11:51
Opprinnelig postet av Røvern
Nå er vel gutten fra Narvik? Mulig han vil nærmere hjemme...

hehe. alta er i finnmark og narvik er i nordland. det er inni hælvetes langt mellom narvik og alta:D:D:D

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 15 okt 04, 17:04
Endret: 15 okt 04, 17:05
Stian hadde et veldig flott innhopp mot Lyn, hvor han nesten egenhendig skapte ny tyngde på venstrekanten framover.

Hvordan Stian skulle ha kunnet vise potensialet sitt under årets sesong er meg en gåte: Ikke har han blitt brukt der han er god, og ikke har hatt en lang skadefri periode.

Til dem som sier at Stian har dårlig teknikk og er puslete kan jeg si: En venstrekant med Stians hurtighet og evne til å utfordre og passere med stor hastighet trenger verken teknikk eller styrke. Poenget er at en vingspeller skal passere forsvarsspellerær, og der er faktisk Stian veldig god.

Jeg håper inderlig at man beholder Stian i klubben, for han har helt åpenbart potensiale. Nå har han muligheten for å få det ut også, ved å bli i FFK.

Vi må huske på at vi har en svak venstreside med dagens stall. Han har mao også reell sjanse til å få spille en god del, resten av sesongen, og neste år.

Stian må inngå i FFKs tropp neste sesong!

Røvern

A-lagspiller

Lagt til: 15 okt 04, 18:06
Opprinnelig postet av Husgutt

hehe. alta er i finnmark og narvik er i nordland. det er inni hælvetes langt mellom narvik og alta:D:D:D

Jøss, det står dårlig til med geografikunnskapene mine ja...:D
Men til mitt forsvar, det er jævli langt fra Østfold til Nordland og:rolleyes:

FFK

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 15 okt 04, 21:34
Narvik-Alta er visstnok 11 timer med rutebuss...langt nok!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914