Nye Norge, noen som så dem...
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 13 okt 04, 21:15
Var en fryd for øyet, kanskje fordi de vant, men jeg synes det var bra tendenser i dag.
Noe synsing ?
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 13 okt 04, 21:20
Veldig bra kamp idag, særlig med tanke på at Slovenia vant over Italia for noen få dager siden. Bra innhopp av Ødegaard, godt rykk og bra teknikk. Har han kontrakt med Sogndal neste år også? Kanskje en spiller FFK bør vurdere? Hadde ikke vært meg imot...
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 13 okt 04, 21:25
Bra steming på Ullevål i dag. Stod ved siden av Hjælmen fra Moss. Festlig fyr. Er ikke god for fem flate øre, men drar i gang sanger er`n god på. Selv djpete hadde hatt problemer med å matche volumet til Hjælmen, og da tenker jeg på lydvolumet ikke magevolumet.
---------------------------
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 13 okt 04, 22:50
Endret: 13 okt 04, 22:50
Hjælmen konverterer snart skal du se, han har sikket vært inne på tanken før. Heller 10 000 -11 000 på stadion enn å synge for noen hundre miljøskada i Måss.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 13 okt 04, 22:55
Var et nydelig syn å se Lars Thoresen side om side med Hjælmen synge nasjonalsangen direkte på tv2 før avspark...
Kampen var for øvrig veldig oppløftende.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 13 okt 04, 23:26
Endret: 13 okt 04, 23:26
Opprinnelig postet av Pk
Bra innhopp av Ødegaard, godt rykk og bra teknikk. Har han kontrakt med Sogndal neste år også? Kanskje en spiller FFK bør vurdere? Hadde ikke vært meg imot...
Ødegaard skrev nettopp under en ny 4-årsavtale med Sogndal, med tanke på å skaffe SIL en ålreit overgangssum ved klubbskifte i vinter...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 13 okt 04, 23:43
Er lenge siden jeg har opplevd en slik stemning på vår landskamparena... Koste meg med mye bra spill og lar meg lett imponere av den yngre garden av spillere...
Det var rett og slett et perfekt vorspiel til søndagens go`kamp...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Lagt til: 14 okt 04, 00:22
Satt midt på langsiden, 1. rad...helt konge. Stemninga var tidvis stor, og spillet likeså. Norges beste kamp siden vi slo Brasil sist, er jeg nesten villig til å påstå!
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 15 mar 04
Lagt til: 14 okt 04, 08:09
Det var god stemning i går ja. 24907 på tribunen. Norge hadde god kontroll på kampen, men burde scora fler! Norge har blitt ineffektive på cornere, kanskje Hareide bør få Helland tilbake på landslaget?:D
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ble medlem: 29 sep 03
Lagt til: 14 okt 04, 10:07
Noen som ser for seg nye Norge om 1 år?
1. Johnsen/Lund-Hansen
2. Høiland
3. Riise
4. Riseth/Lundekvam
5. Hagen
6. Gashi/Risholt
7. Ødegaard/Braaten
8. Hoseth/Solli
11. Gamst Pedersen/Kvisvik
9.Carew/Iversen
10.Fredheim-Holm
Ble medlem: 06 okt 04
Lagt til: 14 okt 04, 10:58
Morro med en bra landskamp igjen, men jeg lurer på en ting. Hvorfor skryter alle så mye av "panzer" hagen? Han var jo ikke bra igår. Han ble ofte overspilt, tapte nesten alle hodeduellene og klarerte dårlig og unødvendig..
Engasjert hovedtribunist!
Lagt til: 14 okt 04, 11:15
Han var ikke dårlig heller, og den innstillinga hans i duellene smitter...viktig!
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 06 okt 04
Lagt til: 14 okt 04, 12:52
Jeg kunne gått ut på den banen og hatt en formidabel innstilling i duellene jeg også, uten at jeg hadde vært spesielt god av den grunn..:p
Engasjert hovedtribunist!
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 14 okt 04, 13:40
Jeg hadde gleden av å kjøpe billetter til 100kr stk av Plankehaugen, og jeg må si det virkelig var kult å se landslaget kjøre over Slovenia.
Får håpe FFK spiller like bra mot Brann til søndag, da kommer jeg til å glise i ett par måneder i strekk!:)
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
06/10/2024 22:02 | 2001f914