Royal League - er det egentlig noe særlig?
Noen som tror det kommer til å slå ann?
---------------------------
Stadion på FMV!
Som regel blir det et lite fotballvakum på vinterstid og da er det vel ingen ting i veien med en "hypa" turnering. ( I hvertfall mer interessant en
Romjulsturneringa i Østfoldhallen ;))
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Man må nesten si det så kjedelig som at tiden får vise om det blir suksess eller fiasko. Eller noe midt i mellom. Alt annet blir bare synsing nå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Er det tilstrekkelig interesse tilstede så blir det fort en suksess. Viser det seg derimot at det ikke eksisterer noe særlig interesse, ja, da blir det etter alt å dømme en fiasko. Man må nesten si det så kjedelig som at tiden får vise om det blir suksess eller fiasko. Eller noe midt i mellom. Alt annet blir bare synsing nå.
He, he...
Er du nært beslektet med Holters, Costanza ?... :D
(Radoslaw, som bare måtte komme med en uskyldig kommentar...;))
FFK and Wisla Krakow forever...
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 13 okt 04, 16:24
Endret: 13 okt 04, 16:25
Det er jo heller ikke sikkert at de lagene som er med vil møte bedre forberedt til neste sesong, i forhold til de lagene som ikke er med. Det kan like godt slå motsatt vei.
Hadde Royal Leaque kampene gått innendørs, med gode publikumsfaliliteter, tror jeg denne turneringen kunne blitt en success, men ikke slik det er lagt opp til med utendørs kamper , i kanskje flere minusgrader.
Men får si som Costanza, vi får vente å se.:D
FFK på toppen i 2005
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Ser også at supportere av mange lag som kjemper på øvre halvdel er opptatt av å komme til Royal League, og når man snakker om tabellene på tv, så nevnes også ofte hvem som ligger an til å komme til RL. Ergo er det jo tydelig interesse for det. Hvis ikke hadde man ikke nevnt det hele tiden.
Håper det blir en suksess.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Men om Royal League blir en suksess, vannskelig å utale seg om, men jeg håper det, pga. grunnene over.
..::FFK::..
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 15 okt 04, 01:28
Endret: 15 okt 04, 01:29
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Synes iallefall dette var en god ide. Flere lag får noe å kjempe om og det kan skape mer spenning i seriene, sånn som der er nå (jevn)
Helt enig. I år er det jo mye usikkerhet rundt denne turneringa, men dersom den slår til så vil det helt klart bli mer å spille for i serien. Spesielt i TL hvor seriegullet har vært delt ut på forhånd de siste åra og champions league har vært uoppnålig for alle andre enn RBK. Nå kan de nest beste laga kanskje få enn CL-light å kose seg med i de mørke vintersmåneder, og for skandinavisk fotball sin del, så tror jeg en eventuell suksess med RL vil kunne heve nivået betraktelig på sikt.
Min personlige synsing er derimot at dette blir en stor fiasko, men ingenting vil glede meg mer enn om jeg tar feil! :p
Lenge leve "hjørnet"!
Regner kun poeng, ikke målforskjell.
Siden RBK banker stabæk og vi tar Brann, så er vi på 3. plass etter denne runden.
21 Vålerenga
19 Rosenborg
17 Brann
17 Fredrikstad
17 Hamkam
16 Lyn
14 Bodø/Glimt
13 Viking
12 Lillestrøm
12 Tromsø
11 Odd Grenland
10 Stabæk
9 Molde
4 Sogndal
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914