Husk meg
Brukernavn
Passord

Royal League - er det egentlig noe særlig?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 13 okt 04, 12:57
Tror ikke det kommer til å bli noe særlig annet en at lagene får gode treningsmotstandere og littegrann penger i lomma.
Noen som tror det kommer til å slå ann?

---------------------------

Stadion på FMV!

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 13 okt 04, 13:20
Håper RL slår an. For min egen del synes jeg det ville vært interessant om f.eks. FFK kunne måle krefter med de beste lagene fra Sverige og Danmark. Ellers er det jo også positivt at klubbene faktisk kan tjene millionbeløp på denne turneringa. Det skal man ikke kimse av.
Som regel blir det et lite fotballvakum på vinterstid og da er det vel ingen ting i veien med en "hypa" turnering. ( I hvertfall mer interessant en
Romjulsturneringa i Østfoldhallen ;))

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 okt 04, 14:30
Nå skal vel kampene, så langt det er mulig, spilles utendørs. Og slik jeg ser det er en eventuell RL-suksess helt avhengig av bra publikumsoppmøte. Vil det være så stor interesse rundt f.eks. Ham Kam-Örgryte i mange minusgrader midt på vinteren? Kommer selvsagt også en del an på hvorvidt de respektive lags trenere topper lagene, men mest av alt faller det nok til slutt ned på interesse fra sponsorer og publikum. Er det tilstrekkelig interesse tilstede så blir det fort en suksess. Viser det seg derimot at det ikke eksisterer noe særlig interesse, ja, da blir det etter alt å dømme en fiasko.

Man må nesten si det så kjedelig som at tiden får vise om det blir suksess eller fiasko. Eller noe midt i mellom. Alt annet blir bare synsing nå.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 13 okt 04, 15:10
Endret: 13 okt 04, 15:11
Opprinnelig postet av Costanza
Er det tilstrekkelig interesse tilstede så blir det fort en suksess. Viser det seg derimot at det ikke eksisterer noe særlig interesse, ja, da blir det etter alt å dømme en fiasko. Man må nesten si det så kjedelig som at tiden får vise om det blir suksess eller fiasko. Eller noe midt i mellom. Alt annet blir bare synsing nå.

He, he...

Er du nært beslektet med Holters, Costanza ?... :D

(Radoslaw, som bare måtte komme med en uskyldig kommentar...;))

FFK and Wisla Krakow forever...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 okt 04, 16:24
Endret: 13 okt 04, 16:25
Min personlige synsing er at denne turneringen vil bli en stor fiasko. Flere og flere av de klubbene som kjemper om Royal Leaque plass begynner også å tvile på om dette virkelig er så attraktivt.
Det er jo heller ikke sikkert at de lagene som er med vil møte bedre forberedt til neste sesong, i forhold til de lagene som ikke er med. Det kan like godt slå motsatt vei.

Hadde Royal Leaque kampene gått innendørs, med gode publikumsfaliliteter, tror jeg denne turneringen kunne blitt en success, men ikke slik det er lagt opp til med utendørs kamper , i kanskje flere minusgrader.
Men får si som Costanza, vi får vente å se.:D

FFK på toppen i 2005

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 14 okt 04, 13:52
Jeg har mine tvil på om dette blir en sukesess. Det er ikke bare Rosenborg som er kritiske, svenske lag og svenske fotball eksperter tviler også på om dette vil slå ann...derfor frykter jeg at dette kan bli en flopp....selv om det jo er en intresant ide...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 okt 04, 14:23
Det hjelper hvert fall ikke veldig at alle som uttaler seg i media om RL nesten utelukkende gjør det med negative fortegn. Det er ikke akkurat med på å bygge opp RL som noe positivt. Intensjonene er jo gode, og det banker også pengepremier som vil komme godt med hos flere av de involverte klubbene.

Ser også at supportere av mange lag som kjemper på øvre halvdel er opptatt av å komme til Royal League, og når man snakker om tabellene på tv, så nevnes også ofte hvem som ligger an til å komme til RL. Ergo er det jo tydelig interesse for det. Hvis ikke hadde man ikke nevnt det hele tiden.

Håper det blir en suksess.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 14 okt 04, 19:12
Endret: 14 okt 04, 19:13
Synes iallefall dette var en god ide. Flere lag får noe å kjempe om og det kan skape mer spenning i seriene, sånn som der er nå (jevn)

Men om Royal League blir en suksess, vannskelig å utale seg om, men jeg håper det, pga. grunnene over.

..::FFK::..

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 15 okt 04, 01:28
Endret: 15 okt 04, 01:29
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Synes iallefall dette var en god ide. Flere lag får noe å kjempe om og det kan skape mer spenning i seriene, sånn som der er nå (jevn)

Helt enig. I år er det jo mye usikkerhet rundt denne turneringa, men dersom den slår til så vil det helt klart bli mer å spille for i serien. Spesielt i TL hvor seriegullet har vært delt ut på forhånd de siste åra og champions league har vært uoppnålig for alle andre enn RBK. Nå kan de nest beste laga kanskje få enn CL-light å kose seg med i de mørke vintersmåneder, og for skandinavisk fotball sin del, så tror jeg en eventuell suksess med RL vil kunne heve nivået betraktelig på sikt.

Min personlige synsing er derimot at dette blir en stor fiasko, men ingenting vil glede meg mer enn om jeg tar feil! :p

Lenge leve "hjørnet"!

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 15 okt 04, 02:29
Tabell for 2. halvdel av sesongen...
Regner kun poeng, ikke målforskjell.
Siden RBK banker stabæk og vi tar Brann, så er vi på 3. plass etter denne runden.
21 Vålerenga
19 Rosenborg
17 Brann
17 Fredrikstad
17 Hamkam
16 Lyn
14 Bodø/Glimt
13 Viking
12 Lillestrøm
12 Tromsø
11 Odd Grenland
10 Stabæk
9 Molde
4 Sogndal

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914