Hvem spiller til søndan?
Pål A.
Bora Z.
Raio P.
Wade B.
Enerly
Risholt
Brenne
Håkan
Ringberg
West
Jeg synes vi mister en dimensjon i spillet når vi ikke har en kant på venstresiden som kan komme seg rundt på kanten å slå inn. Peters er kanskje bedre defensivt, men Håkan er langt bedre fremover på banen. Synes også at Stian J. gjorde et fint innhopp sist, men er usikker på hvilket nivå han er på per dags dato. La den gutten holde seg skadefri, så får vi mye morro med ham til året. Ellers, så hadde et alternativ vært å gjøre noe på midten, synes det har vært noe tamt fra Risholt i det siste, men man gjør ikke for mange endringer på et lag som fungerer. Og alle vet jo hva Roger gjør på en god dag;
"Vinner ballen på midten runder tre kæll, tunnel på Rudi og kliner til opp i krysset fra 25 meter."
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Er enig med Pss. Håkan bør få starte igjen. Synes han virker friskere i de siste kampene hvor han har kommet innpå. Peters har ikke fått utrettet mye på kanten han heller.
Fredd
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lund Hansen
Pål A.
Bora Z.
Raio P.
Wade B.
Enerly
Risholt
Brenne
C.pettersen
Ringberg
West
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Jeg føyer meg inn i rekken, men synes Stian Johnsen gjorde et positivt innhopp sist og bør derfor få sjansen, slik at han kan bevise at han også bør satses på neste år.
Håkan Sødersterna tror jeg forsvinner tilbake til Landskrona etter sesongslutt og har derfor kanskje kun tre kamper igjen av sin opptreden i FFK drakt.
FFK på toppen i 2005
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
:D
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
skal jeg stå opp reist å klappe ???
synes du vel gentlig du burde kyssa skoa mine...
2. Cwartek
3. Barrett
4. Bora
5. Piroja
6. Risholt
7. Enerly
8. Brenne
11.Søderstjerna
9. Ringberg
10. West
Benken:
ANDRE ANDERSEN
Stian
Tero
Bjørnar
Peters
Er enig med oleberg hvis ikke Stian skulle fått sjansen fra start? Han gjorde et glimrende innhopp mot Lyn. Men jeg vet ikke hvordan han har vært på trening i det siste da.
Fredd
om det er din drøm så må jeg nok skuffe deg..
jeg gjør ikke slikt for en glede hos deg.. klapp klapp:D
Søderstjerna og Petersen har vært veldig bra på treningene i det siste, forøvrig sammen med Koskela.
Stian kan gjøre at bra innhopp, ja, men tror aldri han starter. Ringberg tror jeg - etter det jeg har blitt fortalt - sliter med en liten influensa.
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Problemet med Peters er etter mitt skjønn hans offensive egenskaper. Samme med Risholt og Koskela. De er defensive midtbanetyper alle sammen. Gode sådane. Ikke mye gjennombrudd eller tempo i noen av dem.
Enerly holder flott høyresida, langt ute som en vingspiller skal, samme med Stian, på venstre, men jeg tviler sterkt på at han begynner til søndan. Personlig synes jeg faktisk at vi skulle starte med Enerly og Stian på hver sin ving, med enten Simen eller Håkan i midten. Simen har vel vært strået vassere i det siste, selv om han var anonym mot Lyn. Håkan hadde en herlig go når han kom inn mot Stabæk, og han kan byttes inn mot både Simen og Stian, hvis det skulle vise seg at en av dem ikke har dagen. Det trykket FFK fikk framover helt på tampen mot slutten var i stor grad fordi Stian kom inn og spilte skikkelig vingspill med stor fart og mot. Det gleda en gammel fotballelsker å se sånt spill helt der ute på sida. Hvis Stian har spilt bra sammen med Barret på trening synes jeg de to skal begynne.
Hvis midtbaneleddet fungerer, både offensivt og defensivt, vinner vi kampen, det er jeg helt sikker på. Kanskje vinner vi med bare en god offensiv midtbane, fordi det blir mål når dette leddet fungerer på FFK. Jeg er litt mer bekymra for den defensive delen, siden den har lett for å forplante seg forover på banen.
En diamantformasjon på midtbanen tror jeg gir litt rom, kanskje med Risholt bakerst, Enerly og Stian på hver side og Simen i midten.... Alternativ gjøre om til en sekk hvis ting funker dårlig bakover med 2 av Risholt/Koskela/Peters bakerst.
Jeg tror vi er avhengige av å ha to oppspillspunkt på hver side til tross for eventuelt dårlig defensivt spill.
Tror forresten benken ikke funker for Risholt. Han må være med, mest mulig involvert, mest mulig sentralt for å komme ordentlig igang.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914