Enda et forslag på heia rop
det er nok beverne i stjernehallem har rekorden, hele 3 periode, uten stopp, fy f... så slitsomt, men dæven så gøy:ffk:
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
det er nok beverne i stjernehallem har rekorden, hele 3 periode, uten stopp, fy f... så slitsomt, men dæven så gøy:ffk:
Det var konge det!!! :D
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Det er derfor jeg maser om å få en av di nye sangene i gang i 5-10 minutter.
Vi kjører vanlig og så etter 2-3 ganger tar vi enda sterkere... Er sikker på at hele stadion tar med oss etterhvert. Men vi må få først hele PH felte om å stå på i 5-10 minutter da....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Spør Lars hvordan funket det i Borås forresten og vi er flere en det var av BBB i borås .
Det der BBB er forkortelse for Bad Blue Boys vel å vite ....
Det der BBB er forkortelse for Bad Blue Boys vel å vite ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Forøvrig noen som fortsatt husker når og hvor rekorden for hvor lenge "røde og hvite er de beste" er sunget ble satt?
Mener å huske at beverne sang "røde og vite er de beste" i hele tredje periode for noen år sida i stjernehallen. Vet ikke om det var den samme sangen, men tror faktisk det var det, bortsett fra at de hadde noe annet enn "heia heia Fredrikstad" Enten så er dette noe jeg har drømt, eller så var det beverne som begynte med denne sangen?
Det var vi som hadde sangen og det var vi i beavers som fikk sangen i gang på stadion!!!!
Meg mulig. Jeg tenkte allikevel på Halden-kampen. Det var da IKKE den gangen bussturen ble avlyst fordi hele Plankehaugen spilte sandvolleyball på foten i stedet:D
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914