Hvem skal på Hockeykamp?
For min del blir dagens første høydepunkt å se serielederne i UPC-Ligaen befeste plassen sin hjemme i Stjernehallen mot et sterkt Stavangerlag.
Deretter skal jeg ta med meg samboern min på stadion og sitte på D-feltet å svare dere:
Heia Heia Fredrikstad
F
F
K
FFK
For meg har Stjernen 1. pri, men jeg er allikevel knallglad for at jeg får sett begge kampene!
Deretter skal jeg ta med meg samboern min på stadion og sitte på D-feltet å svare dere:
Heia Heia Fredrikstad
F
F
K
FFK
For meg har Stjernen 1. pri, men jeg er allikevel knallglad for at jeg får sett begge kampene!
---------------------------
#18™
For meg gjelder det ikke bare å se på kamp. Jeg må være med å bidra, hvis ikke så hadde jeg blitt hjemme. Det gjelder både Stjernen og FFK.Hvis jeg kun skal se på så kan jeg like godt sitte hjemme å se på hvilken som helst annen kamp. Som sagt så er ikke jeg på stadion bare for å se på fotball. Det er like mye livet rundt som bidrar til gleden ved å være på kamp.
Jeg kunne ikke gått på hocheykamp, men hadde gjort det hvis ikke jeg hadde jobbet i helgen. Men er ikke 1400 litt skuffende? Trodde det skulle blitt mer trøkk enn det???
---------------------------
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914