Velkommen tilbake, André
André var jo en sikker sisteskanse for oss i flere sesonger, men fikk dessverre en ganske uheldig sistesesong for oss før han ble et offer for Eggen sin storopprydning i stallen før 2002-sesongen.
Ønsker André velkommen tilbake til Fredrikstad Stadion som FFK-spiller. Håper han får noen minutter på banen, selv om det sikkert vil bli som innbytter (om Alex ikke blir skadet). Det fortjener han.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
For jeg drømte i natt at jeg sto i mellom FFKs stenger. Og jeg slapp inn den ene lompen etter den andre. Fikk utrolig mye kjeft av stopperne... :D
Stadion på FMV!
Hadde nok vært bedre med deg Svein enn Andrè. Kan huske mang en tabbe han gjorde i FFK buret. Like nervøs de kampene han stod i mål som da Peters driblet tunnel på tre stk som bakerste mann tidligere i år.
Fredd
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hvorfor André, og ikke Rino?
Stadion på FMV!
Godt sp.mål Svein! Rino hadde nok vært et tryggere valg.
Marching on together!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 12 okt 04, 14:47
Endret: 12 okt 04, 14:48
Men han gjør det tydeligvis bra i Sarp, og jeg ønsker ham velkommen tilbake til Stadion. Men får uansett håpe Alex ikke blir skada... :ffk:
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Opprinnelig postet av Svein
... en annen ting:Fordi Sparta ikke er ferdig med sesongen ennå, i motsetning til SFK.
Hvorfor André, og ikke Rino?
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914