FIFA 2005
Morsomt at det er såpass mange detaljer med FFK flagg veivende blant publikum og at Roger Risholt har pannebånd, men litt rart at Håkan plutselig har fått en arm til:D
Likte også dårlig at FFK var det dårligste laget i tippeligaen med 2 og en halv stjerne av 5
:mad:
Forhåpentligvis er alt i orden når FIFA 06 kommer ut, men morro var det lell!
---------------------------
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Pk
Gleder meg til PC utgaven kommer....hvis den ikke har kommet alt, følger ikke så godt med.
PC utgaven kom på fredag.
Karrieremodusen er veldig artig, og for et par timer siden tok FFK seriegull i Tippeligaen 2005. . En halvtimes tid etter, slo de Molde i cupen og ble norgesmestere .
Innimellom skal jeg også prøve å lede dem til gull i "Banan Cup".
FFK hadde forøvrig 25 seire, 1 uavgjort og 0 tap i 2005 sesongen. La oss håpe det blir slik til året...
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
PC utgaven kom på fredag.
Karrieremodusen er veldig artig, og for et par timer siden tok FFK seriegull i Tippeligaen 2005. . En halvtimes tid etter, slo de Molde i cupen og ble norgesmestere .
Innimellom skal jeg også prøve å lede dem til gull i "Banan Cup".
FFK hadde forøvrig 25 seire, 1 uavgjort og 0 tap i 2005 sesongen. La oss håpe det blir slik til året...
På tide å skru opp vanskelighetgraden ? kan vel ikke være moro å bare vinne...
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Opprinnelig postet av bambam
På tide å skru opp vanskelighetgraden ? kan vel ikke være moro å bare vinne...
Vel, jeg spilte på "amatør" de første par kampene, og satte så opp til "profesjonell", men ikke noe høyere, fordi jeg tenkte at "verdensklasse" ville bli for vanskelig (Har jo ikke så lang erfaring med fotballspill). Men jeg setter antageligvis opp til verdensklasse neste sesong (som begynner imorra... hehe)
Du har rett i at det blir litt kjipt å vinne hele tiden, men jeg kjempa godt for seirene kan du si, så jeg synes jeg fortjente det :p Gidder uansett ikke å tape med vilje.
www.trylleblyant.com
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Er denne kariere modusen på PS2 også?
Regner med det ja ;)
www.trylleblyant.com
Leste anmeldelse av Ps2 spillet. Det skal være karriere-modus der også. Det er jo ofte det på de nyere sport-spillene.
Fredd
Det er testa til PC da, men jeg regner med at det er rimelig likt på Xbox og PS2.. ;)
Spillanmeldelse: FIFA Football 2005
www.trylleblyant.com
Tror de fleste her som liker fotball setter pris på dette spillet hvis de tester det og gir det en fair sjangs.
KaT
FFK AND MAN UNITED 4EVER :D
Opprinnelig postet av ripper329
...MEN jeg har fått fatt i et eksemplar av Pro Evolution Soccer 4! Har testa det et par timer bare, men synes kanskje gameplayen er MINST like bra som FIFA hvis ikke bedre. Greit nok så har ikke spillet de riktige navna på laga og heller ikke like mange ligaer. Men hvis du liker engelsk fotball så er dette artig. Man utd. (som er mine favoritter :) heter Man Red og dette er segg en down side, men spillerne heter det samme. Også kan man gjøre mye mere med taktikken der oxo.
Tror de fleste her som liker fotball setter pris på dette spillet hvis de tester det og gir det en fair sjangs.
KaT
Helt enig, hvis du først har spilt Pro går du aldri tilbake til Fifa. Pro er mye mer realistisk og gameplayet er etter min mening TOTALT overlegent Fifa. Riktignok er det ikke ordentlige navn på lag i den engelske og tyske ligaen(men det er de i alle de andre ligaene), men spillerne har ekte navn, og man kan selv skifte navna på klubbene(det går fort).
Så, hvis du har tenkt til å kjøpe et fotballspill, ligg unna Fifa og kjøp Pro Evolution Soccer 4! (igår lagde jeg FFK på spillet også, West ruler med farta :D )
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Nå er det bare å komme seg ut å kjøpe FIFA 2005 til PS2. Det ble gitt ut i går. Moro å spille med FFK. Satt 7 timer i går. Blir vel noen flere timer i dag.
Fredd
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Opprinnelig postet av FFK Forever
Morsomt å se, er at den Norske ligaen er bedre en den svenske og den danske ligaen, men det vet vi jo fra før!
Jeg tror faktisk det finnes littegranne delte meninger om akkurat det.
Forholdsvis anonyme spillere fra norge gjør suksess i danmark og sverige, kanskje spesielt i sverige, men det kan tyde på at det spilles en annen fotball mer enn at den er dårligere.
Etter å ha sett de fleste TL-laga denne sesongen kan jeg si at jeg har blitt overraska over hvor mye "grovspilling" det er. Dytting (interference), holding, tjuvtriks når dommern ikke ser, albuer osv osv. Jeg har en mistanke om at det spilles både raskere og mindre fysisk fotball i danmark og sverige, delvis fordi banene er bedre, delvis fordi de har hatt et mye mer oppegående forbund som rydder opp i svineriet. NFF er jo helt apatiske i problemstillinger som har med norsk toppfotball å gjøre. Jeg synes personlig det virker som om NFF ikke gjør en drit så lenge de tjener penger, og det er kanskje derfor de er så strenge mht standard på stadioner osv osv, nettopp for å sikre sitt eget inntektsgrunnlag...
Ta for eksempel tilfellet på dødball hvor mostander legger en fire-fem mann rundt målmannen. Dommern blåser faktisk ikke, selv om det er obstruksjon på målmannen hver gang. Tror ikke dette ville funka i Frankrike, Italia eller Spania, rett og slett fordi dommern ville blåst av hver bidige gang. Her i landet sklir det ut.
Dommern har en vanvittig styrende effekt på en fotballkamp, og dette burde det vært gjort mer ut av, for å få en underholdende fotball.
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 16 okt 04, 08:52
Endret: 16 okt 04, 08:53
Opprinnelig postet av Asgeir
Jeg tror faktisk det finnes littegranne delte meninger om akkurat det.
Forholdsvis anonyme spillere fra norge gjør suksess i danmark og sverige, kanskje spesielt i sverige, men det kan tyde på at det spilles en annen fotball mer enn at den er dårligere.
Etter å ha sett de fleste TL-laga denne sesongen kan jeg si at jeg har blitt overraska over hvor mye "grovspilling" det er. Dytting (interference), holding, tjuvtriks når dommern ikke ser, albuer osv osv. Jeg har en mistanke om at det spilles både raskere og mindre fysisk fotball i danmark og sverige, delvis fordi banene er bedre, delvis fordi de har hatt et mye mer oppegående forbund som rydder opp i svineriet. NFF er jo helt apatiske i problemstillinger som har med norsk toppfotball å gjøre. Jeg synes personlig det virker som om NFF ikke gjør en drit så lenge de tjener penger, og det er kanskje derfor de er så strenge mht standard på stadioner osv osv, nettopp for å sikre sitt eget inntektsgrunnlag...
Ta for eksempel tilfellet på dødball hvor mostander legger en fire-fem mann rundt målmannen. Dommern blåser faktisk ikke, selv om det er obstruksjon på målmannen hver gang. Tror ikke dette ville funka i Frankrike, Italia eller Spania, rett og slett fordi dommern ville blåst av hver bidige gang. Her i landet sklir det ut.
Dommern har en vanvittig styrende effekt på en fotballkamp, og dette burde det vært gjort mer ut av, for å få en underholdende fotball.
Er så enig med deg her Asgeir, meget presist og kløktig sagt! :p
Lenge leve "hjørnet"!
Det er bare å se hva de norske lagene har prestert i Europa de siste årene.
Man ser jo også at middelmådige norske spillere, som faller gjennom i tippeligaen hevder seg i Sverige.
Når vi nå får oppleve Royal League til vintern, så er jeg sikker på at den turneringen vil bli dominert av norske lag.
Den norske ligaen er best i Norden!Og det kan vi være stolte av!
:ffk:
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Get a life!
Har et som jeg er veldig fornøyd med. Ellers takk for omtanken.
Fredd
Dette hadde jeg gledet meg lenge til, først og fremst pga. FFK`s deltagelse i spillet. Dette var FETT!!
Første dagen tror jeg brukte 20timer på å føre FFK opp i toppen og fulkte opp med like mange timer dagen etter. Nå har laget vunnet det de kan vinne i 4 sessonger. Leit var det da Dagfin Enerly og Bora Zivkovic laopp etter første sessongen, men erstatet laget med Raymond Kvisvik ;)
For dere som ikke har kjøpt spillet og som har ett lite barn i seg... Løp og kjøp!
FFK i dine fingre!!
..::FFK::..
:ffk::ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 22 okt 04, 19:25
Endret: 22 okt 04, 19:26
1. Bora volleyer fra lang avstand
2. Ballen susær avgårde
3. Ballen treffer bena på en Lyn spellær
4. Ballen rullær videre
5. Og ballen rullær litt til
6. Og Al-Habsi er ille slækk
7. Og brått lå`n i kassa
8. Guttæne jublær
--------------------------------
Et par bilder til...
Risholt slår corner
West har ballkontroll
Matchballen
:ffk:
www.trylleblyant.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914