Husk meg
Brukernavn
Passord

FIFA 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 16 okt 04, 08:52
Endret: 16 okt 04, 08:53
Opprinnelig postet av Asgeir

Jeg tror faktisk det finnes littegranne delte meninger om akkurat det.

Forholdsvis anonyme spillere fra norge gjør suksess i danmark og sverige, kanskje spesielt i sverige, men det kan tyde på at det spilles en annen fotball mer enn at den er dårligere.

Etter å ha sett de fleste TL-laga denne sesongen kan jeg si at jeg har blitt overraska over hvor mye "grovspilling" det er. Dytting (interference), holding, tjuvtriks når dommern ikke ser, albuer osv osv. Jeg har en mistanke om at det spilles både raskere og mindre fysisk fotball i danmark og sverige, delvis fordi banene er bedre, delvis fordi de har hatt et mye mer oppegående forbund som rydder opp i svineriet. NFF er jo helt apatiske i problemstillinger som har med norsk toppfotball å gjøre. Jeg synes personlig det virker som om NFF ikke gjør en drit så lenge de tjener penger, og det er kanskje derfor de er så strenge mht standard på stadioner osv osv, nettopp for å sikre sitt eget inntektsgrunnlag...

Ta for eksempel tilfellet på dødball hvor mostander legger en fire-fem mann rundt målmannen. Dommern blåser faktisk ikke, selv om det er obstruksjon på målmannen hver gang. Tror ikke dette ville funka i Frankrike, Italia eller Spania, rett og slett fordi dommern ville blåst av hver bidige gang. Her i landet sklir det ut.

Dommern har en vanvittig styrende effekt på en fotballkamp, og dette burde det vært gjort mer ut av, for å få en underholdende fotball.

Er så enig med deg her Asgeir, meget presist og kløktig sagt! :p

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 16 okt 04, 11:19
Endret: 16 okt 04, 11:25
Norsk Fotball er klart best i Norden.
Det er bare å se hva de norske lagene har prestert i Europa de siste årene.

Man ser jo også at middelmådige norske spillere, som faller gjennom i tippeligaen hevder seg i Sverige.

Når vi nå får oppleve Royal League til vintern, så er jeg sikker på at den turneringen vil bli dominert av norske lag.

Den norske ligaen er best i Norden!Og det kan vi være stolte av!

:ffk:

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 okt 04, 12:59
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Get a life!

Har et som jeg er veldig fornøyd med. Ellers takk for omtanken.

Fredd

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 16 okt 04, 20:21
Fikk spillet i posten tidlig den dagen det ble lansert (PC Version) :p
Dette hadde jeg gledet meg lenge til, først og fremst pga. FFK`s deltagelse i spillet. Dette var FETT!!
Første dagen tror jeg brukte 20timer på å føre FFK opp i toppen og fulkte opp med like mange timer dagen etter. Nå har laget vunnet det de kan vinne i 4 sessonger. Leit var det da Dagfin Enerly og Bora Zivkovic laopp etter første sessongen, men erstatet laget med Raymond Kvisvik ;)
For dere som ikke har kjøpt spillet og som har ett lite barn i seg... Løp og kjøp!

FFK i dine fingre!!

..::FFK::..

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 20 okt 04, 15:52
Prøvde i går...kommentatoren skrøt VELDIG av supporterne til FFK!
:ffk::ffk:

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 22 okt 04, 19:25
Endret: 22 okt 04, 19:26
Nå har jeg rota meg til å legge ut noen bilder av et morsomt mål Bora scora mot Lyn..

1. Bora volleyer fra lang avstand
2. Ballen susær avgårde
3. Ballen treffer bena på en Lyn spellær
4. Ballen rullær videre
5. Og ballen rullær litt til
6. Og Al-Habsi er ille slækk
7. Og brått lå`n i kassa
8. Guttæne jublær
--------------------------------
Et par bilder til...
Risholt slår corner
West har ballkontroll
Matchballen
:ffk:

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914