Født Aristokrat bodyer...
Jeg fikk først en str. 3 mnd som satt som et pølseskinn på min 2 måneder gamle sønn. Jeg fikk også sparkebukser som vi ikke bruker så derfor byttet jeg disse inn i 2 bodyer str halvt år og 9 måneder. Men den på halvt år satt like trangt! Sønnen min er ikke unormalt feit heller for alle andre størrelser passer som de skal. Nå vet jeg også at de man fikk kjøpt før var fra H&M og av meget bra kvalitet, mens de nye er fra en annen produsent. Har noen erfart det samme? De er rett og slett ubrukelige! Jeg var på fest i Stabæk land lørdag og skulle jo vise frem gutten i de lekreste klær....
---------------------------
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?
Ellers så burde Aristokraten selge kondomer med tabellen trykket på "oversiden". Jo mindre man ser FFK jo bedre ligger vi an :)
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 12 okt 04, 02:03
Endret: 12 okt 04, 02:04
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av DeKjök
Men det hadde vært sjef da om de hadde body str. 22 år. Tenk på blikket dama vil gi deg når du sakte fjerner klærna og den dukker frem :)
Ja ikke sant, men med størelsen min burde den være XXL eller noe... :ffk: tror jeg ville blitt singel ganske fort egentlig i det tilfellet....:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914