Husk meg
Brukernavn
Passord

Født Aristokrat bodyer...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 11 okt 04, 11:53
Er det flere her som har erfart at "Født Aristokrat" bodyene Aristokraten selger er håpløst trange?

Jeg fikk først en str. 3 mnd som satt som et pølseskinn på min 2 måneder gamle sønn. Jeg fikk også sparkebukser som vi ikke bruker så derfor byttet jeg disse inn i 2 bodyer str halvt år og 9 måneder. Men den på halvt år satt like trangt! Sønnen min er ikke unormalt feit heller for alle andre størrelser passer som de skal. Nå vet jeg også at de man fikk kjøpt før var fra H&M og av meget bra kvalitet, mens de nye er fra en annen produsent. Har noen erfart det samme? De er rett og slett ubrukelige! Jeg var på fest i Stabæk land lørdag og skulle jo vise frem gutten i de lekreste klær....

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 11 okt 04, 12:20
Mulig det har noe å gjøre med at de har byttet leverandør slik du skrev. Har kjøpt litt av hvert til sønnen min opp gjennom tidene, men de har passet greit med alderen. Nå er han snart 3 år, så de siste tingene jeg har kjøpt er jo ikke akkurat til baby lengere ....

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04

Lagt til: 11 okt 04, 14:58
Bodyene er altfor trange. Jeg hadde levert dem tilbake dersom de var kjøpt i en annen butikk.

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?

DeKjök

Landslagsspiller

Lagt til: 11 okt 04, 16:31
Jeg kommer nok til å levere dem tilbake uansett, jeg vil jo ha noe jeg kan ikle poden med. Alternativet er å sy dem igjen i bunne og bruke dem til å ha plastposer i.

Ellers så burde Aristokraten selge kondomer med tabellen trykket på "oversiden". Jo mindre man ser FFK jo bedre ligger vi an :)

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 11 okt 04, 19:22
Pokker heller... Jeg har sluttet å kle poden opp i FFK-artikler... Jeg er en smule overtroisk, og FFK har ikke tapt etter at jeg sluttet å kle ham opp i hvitt og rødt på kampdagen... Jo det var en gang, Enga-kampen, men da var det besteforeldrene som kledde ham opp... isj...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 12 okt 04, 02:03
Endret: 12 okt 04, 02:04
Jeg synes bodyene på aristokraten er for trange jeg også, jeg er 22 og de passer meg ikke...:ffk::ffk::ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

DeKjök

Landslagsspiller

Lagt til: 12 okt 04, 09:11
Men det hadde vært sjef da om de hadde body str. 22 år. Tenk på blikket dama vil gi deg når du sakte fjerner klærna og den dukker frem :)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 12 okt 04, 12:57
Opprinnelig postet av DeKjök
Men det hadde vært sjef da om de hadde body str. 22 år. Tenk på blikket dama vil gi deg når du sakte fjerner klærna og den dukker frem :)

Ja ikke sant, men med størelsen min burde den være XXL eller noe... :ffk: tror jeg ville blitt singel ganske fort egentlig i det tilfellet....:ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914