Moss under streken.
Kan ikke helt fri meg fra en god følelse, og et lite smil rundt munnen.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Pors har kommet i slag, mye takket på at de har hentet inn de tidligere FFKerne Hjalmar Johansen og Olof Watson (begge holder høyt 1. divisjonsnivå!) og har gode muligheter for å klare seg. Tror også FKH og Raufoss er sterkere enn Moss. Moss har også vanskelige kamper igjen. De burde nok hatt tre poeng i dag for å overleve.
Er for øvrig litt usikker på hva jeg føler angående det. På en side er det litt morsomt, men på en annen side også litt trist.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Er for øvrig litt usikker på hva jeg føler angående det. På en side er det litt morsomt, men på en annen side også litt trist.
Enig. Akkurat nå gir jeg blankt faen i søplebygda Moss. Men det ser jo ut til å ligge litt åpent da. Synes Haugesund og særlig Pors har vel så harde kamper igjen. Litt moro att Raufoss kan finne på noe morsomt nå på slutten.
Skulle Moss klare dette, vil de sansynlighvis få det like tøft neste år, med tanke på den dårlige økonomien for tida. De får vel neppe råd til noe særlig forsterkninger nå.
Publikumsmessig tilhører Måss breddefotballen og fortjener ikke bedre men for FFKs del ser jeg heller at Måss holder seg.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
De kan nok regne med å innkassere tre poeng mot tromsdalen på forhånd, men mot Kongsvinger og Aalesund blir det nok værre for "Østfolds stolthet Måss".
Tror nok at Måss klarer seg, men håper det ikke. Det er jo litt synd at Per Morten Kristiansen fikk smake Bjarne Rønnings inteligense menneskeforståelse som førte til at han valgte å forlate "lillebroren i Østfold"....
Lykke til i TL-innspurten, kanskje vi ses til året uansett? Men jeg er redd nedrykk nå, og Moss må ha hjelp fra andre. Trist som faen!
Det er som om Arbeiderpartiet eller Fremskritspartiet velger fryktinngytende RV som sin hovedmotstander i valgkampen:-)
Det er lov til å drømme!!!
På sikt ser det ut til at det er sarp som kommer til å være nummer to i østfold og at moss og kvik kommer til å kjempe om tredjeplassen. Og om det går et år uten et lag fra østfold i 1.div så gjør nok ikke det så mye. Det viktigste er at et av de stabiliserer seg der på sikt, og det kan like godt være sparta som moss..
Engasjert hovedtribunist!
Hvis de rykket opp, så kan det jo bli interessant i 2.divisjon neste sesong med: Moss, Kvik Halden, Sparta, Sarpsborg FK og Sprint/Jeløy i eventuell samme avdeling!
I såfall har jeg pr. i dag mest tro på at Sparta kan peke seg ut som det sterkeste laget.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
litt sladder her, men skulle ikke forundre meg om det stemmer.. og da er det kanskje ikke så rart at de ligger nedi gjørma?
Ønsker Måss lykke til!
Stadion på FMV!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Derfor håper og tror jeg Moss klarer seg, men synes det ser vanskelig ut på papiret. Tror de taper mot Kongsvinger, men vinner mot Tromsdalen og Aalesund. Aalesund er jo klare for tippeligaen og vil sikkert benytte turen til Moss i siste serierunde kun som en hyggelig avsluttning på sesongen, derfor vinner Moss.
Lykke til Moss. Østfold fotballen trenger dere i 1. divisjon, men helst ikke høyere.
Sarpsborg FK derimot vil jeg gjerne ha helt opp i tippeligaen. Savner de kampene mot Sarpsborg, som vi hadde i gamle dager. Det er Sarpsborg vi elsker å hate og det er Sarpsborg som er ærkefienden til FFK. :D
FFK på toppen i 2005
--- FFK alene på topp i Østfold ---
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 11 okt 04, 08:37
Endret: 11 okt 04, 08:38
:ffk: Ett lag i Østfold! :ffk:
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Orker egentlig ikke å tenke på moss nå. Jeg skal le av dem når vi har sikra plassen...
(Var det ikke du som skulle legge ut noen screenshots fra fifa05 med ffk forresten?)
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Olavesen
(Var det ikke du som skulle legge ut noen screenshots fra fifa05 med ffk forresten?)
Jeg la ut ett av Ringberg her nederst på sida. Må fikse print screen tasten min, for jeg tror den fikk seg en smell da LSK satte inn 3-2 på straffe på overtid :(
www.trylleblyant.com
De argeste konkurrentene i bunnstriden Raufoss og Pors vant for øvrig sine kamper. Olof Watson scora for sistnevnte!
Det ser veldig mørkt ut for Moss nå, men det er likefullt fortsatt gode muligheter. Aalesund hjemme og Tromsdalen borte bør være innen rekkevidde, men kan hende de må ha seks poeng for å overleve... Blir spennende innspurt i 1. divisjon også. Kan bli MANGE Østfoldlag i 2. divisjon neste år etter at Sprint nylig sikret plassen.
Opprinnelig postet av Topscorer
Minner dere om en breial mosseleder som for et par tre år siden sa at det ville ta minst 10 år for FFK å være på samme nivå som Moss, sportslig, økonomisk og administrativt. Tida går grusomt fort i Moss....
Er det noen som kan finne dette innlegget. Det er en fornøyelse å lese slikt.
Gøran Karlsen
Drillo
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ellers har nå :ffk:gått forbi Moss på maratontabellen med 1poeng. :ffk:er nå på 10. plass, neste lag å passere er Tromsø, men det må :ffk:vente med til neste år.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Har du en link?
Finner bare maratontabellen 1948/49-2004 , men der er vi LANGT forbi Måss......
Men etter all dritten de har slengt til oss, så fortjener de vel ikke noe bedre!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Selv om FFK vil bli Østfolds flaggskip i mange, mange år fremover, så trenger vi også minst et lag i 1. divisjon.
Så til alle dere som nå flyter over av skadefryd, vil jeg si:
Tenk på hvordan situasjonen til vårt kjære FFK var, før redningsmannen Knut Torbjørn Eggen kom til byen. :confused::D
FFK på toppen i 2005
Og Snæbbusaristokrat...Minst et østfoldlag i 1 div???vel..hvis du venter et år har man Sparta der:ffk:
Drillo
Sparta = snart FFK 2 med Bjørnar og sannsynlig LPH på laget neste år !
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20020413/FFK/150058121&SearchID=73187181734638
Jeg sier bare: FOR EN DUST!!!!!
Får nok en god latter kl 16.15 :p
Nå må jeg nesten le litt hehe :rolleyes: :D
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 20 okt 04, 13:34
Endret: 20 okt 04, 13:35
Opprinnelig postet av oleberg
Det blir bare enda mer komisk når du leser dette innlegget på linken under:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20020413/FFK/150058121&SearchID=73187181734638
Jeg sier bare: FOR EN DUST!!!!!
Hehe.. Så morro å gni seg i henda og le ondskapsfullt når jeg leste den der...
Opprinnelig postet av Knut Evensen
– Dersom FFK rykker opp i 1. divisjon, vil det være veldig positivt for Moss FK. Vi frykter ikke noen konkurranse fra Fredrikstad. Nå er avstanden for stor mellom oss. Det vi ta mange, mange år før FFK kan ta steget opp i eliteserien: Og de har jo prøvd noen år, sier Evensen og skjuler et smil.
*Gni seg i hendene og le ondskapsfullt*
Det tok to år det gitt hr. Evensen...
www.trylleblyant.com
P.S. Håper moss rykker ned å blir der......for evig.....:ffk: Deilig at de bomma på straffa..... he he:ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Ser at ondskapen herjer i denne tråden. Gammel og delvis fortrengt frustrasjon har nå endelig fått en etterlengtet utblåsningsventil. Her følger i hvert fall mitt bidrag.
Ser at Moss nå snart har solgt det som selges kan. Dog er det fortsatt èn liten ting jeg kunne ha tenkt meg fra den kanten,
...nemlig deres hovedtribune.
Den vil de jo sannsynligvis ikke få bruk for med det første allikevel. Vi derimot,
kunne ha plassert den foran klubbhuset i påvente av en ny stadion. Her ville den i hvert fall ha blitt brukt til det den opprinnelig er konstruert for,
...nemlig å gi litt ekstra plass til tusenvis av entusiastiske supportere.
La oss derfor legge inn bud på denne tribunen,
...og således ydmyke Moss FK ytterligere.
Radoslaw har talt. :p
FFK and Wisla Krakow forever...
Den tribunen er jo grusom!
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914