Moss under streken.
Orker egentlig ikke å tenke på moss nå. Jeg skal le av dem når vi har sikra plassen...
(Var det ikke du som skulle legge ut noen screenshots fra fifa05 med ffk forresten?)
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Olavesen
(Var det ikke du som skulle legge ut noen screenshots fra fifa05 med ffk forresten?)
Jeg la ut ett av Ringberg her nederst på sida. Må fikse print screen tasten min, for jeg tror den fikk seg en smell da LSK satte inn 3-2 på straffe på overtid :(
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
De argeste konkurrentene i bunnstriden Raufoss og Pors vant for øvrig sine kamper. Olof Watson scora for sistnevnte!
Det ser veldig mørkt ut for Moss nå, men det er likefullt fortsatt gode muligheter. Aalesund hjemme og Tromsdalen borte bør være innen rekkevidde, men kan hende de må ha seks poeng for å overleve... Blir spennende innspurt i 1. divisjon også. Kan bli MANGE Østfoldlag i 2. divisjon neste år etter at Sprint nylig sikret plassen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Topscorer
Minner dere om en breial mosseleder som for et par tre år siden sa at det ville ta minst 10 år for FFK å være på samme nivå som Moss, sportslig, økonomisk og administrativt. Tida går grusomt fort i Moss....
Er det noen som kan finne dette innlegget. Det er en fornøyelse å lese slikt.
Gøran Karlsen
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ellers har nå :ffk:gått forbi Moss på maratontabellen med 1poeng. :ffk:er nå på 10. plass, neste lag å passere er Tromsø, men det må :ffk:vente med til neste år.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Har du en link?
Finner bare maratontabellen 1948/49-2004 , men der er vi LANGT forbi Måss......
Men etter all dritten de har slengt til oss, så fortjener de vel ikke noe bedre!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Selv om FFK vil bli Østfolds flaggskip i mange, mange år fremover, så trenger vi også minst et lag i 1. divisjon.
Så til alle dere som nå flyter over av skadefryd, vil jeg si:
Tenk på hvordan situasjonen til vårt kjære FFK var, før redningsmannen Knut Torbjørn Eggen kom til byen. :confused::D
FFK på toppen i 2005
Og Snæbbusaristokrat...Minst et østfoldlag i 1 div???vel..hvis du venter et år har man Sparta der:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Sparta = snart FFK 2 med Bjørnar og sannsynlig LPH på laget neste år !
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20020413/FFK/150058121&SearchID=73187181734638
Jeg sier bare: FOR EN DUST!!!!!
Får nok en god latter kl 16.15 :p
Nå må jeg nesten le litt hehe :rolleyes: :D
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 20 okt 04, 13:34
Endret: 20 okt 04, 13:35
Opprinnelig postet av oleberg
Det blir bare enda mer komisk når du leser dette innlegget på linken under:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20020413/FFK/150058121&SearchID=73187181734638
Jeg sier bare: FOR EN DUST!!!!!
Hehe.. Så morro å gni seg i henda og le ondskapsfullt når jeg leste den der...
Opprinnelig postet av Knut Evensen
– Dersom FFK rykker opp i 1. divisjon, vil det være veldig positivt for Moss FK. Vi frykter ikke noen konkurranse fra Fredrikstad. Nå er avstanden for stor mellom oss. Det vi ta mange, mange år før FFK kan ta steget opp i eliteserien: Og de har jo prøvd noen år, sier Evensen og skjuler et smil.
*Gni seg i hendene og le ondskapsfullt*
Det tok to år det gitt hr. Evensen...
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914