hvor lang tid..
tar det før vi får se en ffkspiller på landslaget? hvor mange år? hehe. tipp her:)
På det norske landslaget tenker du på? Hvem kan nå det være da? Risholt eller kanskje Pål Andre? Eller Simen Brenne?
---------------------------
Ære være plankebyen!
norske ja. nå er det ikke akkurat såå mange nordmenn på ffk for tiden. men tenkte i fremtiden. regner med at det kan ta noen år da. ikke nødvendigvis den stallen som vi har nå..:)
Tipper Roger eller Simen snuser på en plass neste år. Med det laget vi har nå + et par forsterkninger, vil FFK kjempe på den øvre halvdelen. Da vil nok Åge Hareide få øye på profilene.
Brian West har nok snart en fast plass på det amerikanske laget, hvis ikke han allerede har det...
Brian West har nok snart en fast plass på det amerikanske laget, hvis ikke han allerede har det...
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Tror ikke noen av de vi har i A-stallen nå blir å se på det norske landslaget, måtte være om Risholt tar enda noen steg opp eller om Alexander LH utvikler seg en del. Men vi har jo West, Piiroja, Zivkovic som er, har vært eller lukter på en plass på sitt landslag...
Når det gjelder juniorlaget så er det for tidlig å si for de fleste, spillere utvikler seg som kjent i ulikt tempo, så derfor går det ikke an å si at de ikke vil bli å finne på A-landslaget selv om de aldri er innom aldersbestemte landslag.
Blant de som har størst sjans på en A-landslagsplass i FFK nå vil jeg si er KTE som landslagssjef, dersom han de neste 10 årene gjør sine saker eksepsjonelt bra...men også det tviler jeg på.
Når det gjelder juniorlaget så er det for tidlig å si for de fleste, spillere utvikler seg som kjent i ulikt tempo, så derfor går det ikke an å si at de ikke vil bli å finne på A-landslaget selv om de aldri er innom aldersbestemte landslag.
Blant de som har størst sjans på en A-landslagsplass i FFK nå vil jeg si er KTE som landslagssjef, dersom han de neste 10 årene gjør sine saker eksepsjonelt bra...men også det tviler jeg på.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Hvis KTE blir landslagssjef kommer Simen til å spille fast på landslaget :)
Er ikke Staw på (aldersbestemt) landslag?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914