Overnatting i Stavanger!
For dem som skal overnatte i Stavanger har vi fått dette tilbudet fra Clarion Hotell....
Clarion Hotel Stavanger. Ny Olavskleiv 8
4008 Stavanger. Tlf:51502500
For dobbeltrom koster det 600kr, enkeltrom koster 300kr. For bestilling oppgir dere bare koden: FFK30
Clarion Hotel Stavanger. Ny Olavskleiv 8
4008 Stavanger. Tlf:51502500
For dobbeltrom koster det 600kr, enkeltrom koster 300kr. For bestilling oppgir dere bare koden: FFK30
Her er linken til hotellet Vet at det er noen som skal kjøre selv og da er dette tilbudet meget bra..
Løp og kjøp
Løp og kjøp
---------------------------
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Trippelrom koster 800kr
Sjefskodærn
det nye rica hotellet er dritstilig btw:)
stavanger er liksom min nr 2 by i Norge. er jo 50% siddis. synd jeg ikke får med meg kampen:( stavanger er en flott by!
stavanger er liksom min nr 2 by i Norge. er jo 50% siddis. synd jeg ikke får med meg kampen:( stavanger er en flott by!
Clarion er et meget fint hotell og til den prisen vil jeg bare si løp og kjøp!!! Lå der i sommer og var veldig fornøyd.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Er det mange der ute som skal overnatte eller? Vi er vaffal 9 stk som tar flyet opp på lørdagen og overnatter til søndag...
Det er absolutt oppe til vurdering for en 6-7 her...
Blir helgetur ja... Forholda må jo legges til rette for et realt party i Stavanger :D
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
hey, dette blir årets tur. Vi tar flyet opp på fredags kveld og hjem igjen søndagsformiddag. Hotellrom er reservert på Clarion. Så det er bare til å begynne og bestille. Morro og hørt hva folk har betalt for flybilettene? Vi måtte ut med 990,- og er ganske fornøyde med det!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Vi ga 775kr for flybillettene og er meget fornøyde:)
Dette blir morro!!!!
Dette blir morro!!!!
Kampen går på en lørdag ikke sant?
Dvs overnatting til søndag det!
Hmm, kan kombineres med en tur på byen hehe :D
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Mustang
Kampen går på en lørdag ikke sant?
Var nok det som var "litt" av poenget ja :rolleyes:
:p
Må jo få til et skikkelig party når vi først er der da:)..
hmmm, klart vi må få til ett skikkelig party !!!
Er jo nødt til å feires når gutta er tilstede og i live i TL !!!
Og Stavanger er en kuuul by å feste i å , lissom , selv om vi nok kommer til og samles flest mulig rød/hvite på en og samme plass !!! Hvilken plass vet jeg ikke - noen som vet ??
Og forresten - god avatle du har ordna , hmmm ;-):D
Er jo nødt til å feires når gutta er tilstede og i live i TL !!!
Og Stavanger er en kuuul by å feste i å , lissom , selv om vi nok kommer til og samles flest mulig rød/hvite på en og samme plass !!! Hvilken plass vet jeg ikke - noen som vet ??
Og forresten - god avatle du har ordna , hmmm ;-):D
Da regner jeg med at du utnytter deg av tilbudet?;)
Selvfølgelig gjør jeg det !!! Vi treffes alle mann og tar en skål , vettu !!!:p
Jammen da sees vi der da:) Morro!!!
Jepp, det gjør vi da ;)
Kommer med partytoget jeg da , og det er vel fremme i Stavanger sånn ca rundt 1500, og da håper jeg virkelig øl`n i denna byen har utvikla seg fra Tou til bedre og kald kvalitet !!!
Uansett, vi "skålæs og syngæs":ffk::ffk:
Kommer med partytoget jeg da , og det er vel fremme i Stavanger sånn ca rundt 1500, og da håper jeg virkelig øl`n i denna byen har utvikla seg fra Tou til bedre og kald kvalitet !!!
Uansett, vi "skålæs og syngæs":ffk::ffk:
Har booket meg inn fre-søn!
Gleder meg!!!
Finnes både bra mat og øl i Stavanger, og akkurat denne helgen blir det jammen bra fotball der óg!
Sikker plass i TL har vi sikkert allerede skaffet oss til da, så kanskje slipper jeg å ta med nervemedisin...
:ffk:
Gleder meg!!!
Finnes både bra mat og øl i Stavanger, og akkurat denne helgen blir det jammen bra fotball der óg!
Sikker plass i TL har vi sikkert allerede skaffet oss til da, så kanskje slipper jeg å ta med nervemedisin...
:ffk:
Det er kult! Jo fler jo bedre *S*... Iiiihaaaaaaaaaaa!!!!
Vil minne om hotell overnatting...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914