Rogergutt !!
Media er som vanlig fremme med vinkling for å få til follow ups med trenere og andre.
Roger !!! Du er kongen for meg samma faen..Gi meg en annen spiller med samme innstilling,taklinger som får en gammal Lervik kvestær til å minnes gamle dager, og teknikk,spilleforståelse og pasningsføtter som Roger....Tenkte det Ja !! Ingen :D:ffk::ffk:;)
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Roger er uansett min favorittspiller!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Skulle ikke årets FFKspiller kåres denne måneden? Det bør jo bli Roger. Han er jo motoren i laget.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Opprinnelig postet av LaJo
Selvom Piiroja har gjort en fantastisk jobb for FFK så mener jeg det vil være feil å gi han tittelen åretsspiller. Kanskje mer riktig å gi han prisen for halvåretsspiller.
Grunnen til at jeg nevnte Piiroja er fordi han er den største grunnen til at alt har snudd i høst. Han er kanskje FFKs viktigste spiller. Tror ikke vi hadde vært der vi er i dag, hadde det ikke vært for han...
Marching on together!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av ajg
tror plankehaugen-medlemmer skal stemme på årets spiller på neste hjemmekamp.
Jeg er medlem, men føler meg ikke berettighet til å stemme siden jeg ikke har sett èn eneste kamp iår.
Så.......
Stemme selges!
:cool:
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
West har kanskje vist seg å være ekstremt god på det han er god på, nemlig hurtighet, og det kvalifiserer etter min mening til en god 2. plass.
Synes ideen med å utrope Piiroja til årets redningsplanke er veldig god.
FFK på toppen i 2005
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
PAC & MR vært med hele tiden, flotte typer som leverer varene. SDelv om MR etter min mening blir misbrukt i år. Han er best innenfor 16 m, ikke som nå midtbane og ofte deffensivt. Tull.
Er det noen som bør "furte" må det være MR og ikke RR.
Ellers årets planke, VIf som ga oss Raio, og de gutta som har sørga for budsjettet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Godt at du var enig med meg slik at jeg slapp å si "e tu Brute" ! Selv om vi ikke er i familie.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av ajg
tror plankehaugen-medlemmer skal stemme på årets spiller på neste hjemmekamp. mine aktuelle kandidater er Risholt, West og Piiroja. har ikke helt bestemt meg ennå..
Syns årets spiller bør være en spiller som har bidratt gjennom en hel sesong. Raio har vært helt uvirkelig god til tider, og litt mindre god til andre tider, men alt i alt en fantastisk forsterkning, i tillegg så virker det som han har veldig bra holdninger, men syns ikke det er riktig å blande han i årets spiller debatten.....årets nykommer derimot er han kvalifisert til. Syns forøvrig at Bora har kommet veldig i skyggen av Raio i det siste i forhold til oppmerksomhet og omtale, noe jeg tror passer han meget bra, men syns han fortjener minst like mye skryt som Raio......Er Bora som er limet bak der.
Jeg syns årets spiller bør stå mellom Roger Risholt (fortsetter å utvikle seg og har totalt sett vært vår beste spiller, syns jeg), Brian West (er en konstant trussel og skaper mye sjanser for seg selv og sine medspillere) og Markus Ringberg (legger ned vanvittig mye arbeid for laget og rydder stadig opp i egen 16 meter, pluss har scoret 8 mål i TL)!
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914