Mossespiller til Bodø
Sakariassen har tegnet tre års kontrakt med Glimt
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Og dermed er Mos i oppløsning. De har mistet neste alle de sentrale spillerne sine denne sesongen. Simen Brenne, Håvard Sakariassen, Rob Friend og Patrice Bernier. Moss kommer nok til å slite i 1. divisjon.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Tipper de kommer til å slite i 2 div neste år :)
Tipper FFK enten prøver seg på Per Morten Kristiansen eller Vidar Martinsen innen neste sesong sparkes i gang...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hvis vi ikke får kjøpe A.L Hansen, mener jeg vi bør prøve å skaffe Per M Kristiansen. Det har jeg sikkert sagt mange ganger før og.
ny keeper må vi hvertfall ha, for steinar er ikke god nok for fast spill i TL.. og Staw er ikke god nok (gammel nok) til å være 2.keeper ennå...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Tror nok dere bør være 100% sikre på at dere spiller i TL før dere kan snakke om å hente MFK-ere igjen. PMK spiller ikke for FFK i 1.divisjon, det har han selv uttalt mange ganger. Vidar M er også i Aafks søkelys, så her er det flere om beinet. Lykke til i innspurten!
Mulig han har sagt det men jeg tror nok han har ombestemt seg nå, jeg tror ikke vi rykker ned,men det kan jo skje så vil vi garantert kjempe i toppen og mest sannsynlig rykke rett opp igjen.
Moss kjemper for å unngå nedrykk, tenk om dere rykker ned a ? tror du han er interessert i å spille i 2. Div ? Nei han er nok mest sannsynlig klar for å kjempe i toppen enn i bånn ja....
Dere selger/klarer ikke beholde noen av de bra spillerne deres, skaffer ikke noe nytt, viser at det er en klubb som har gitt opp.
:ffk:
Moss kjemper for å unngå nedrykk, tenk om dere rykker ned a ? tror du han er interessert i å spille i 2. Div ? Nei han er nok mest sannsynlig klar for å kjempe i toppen enn i bånn ja....
Dere selger/klarer ikke beholde noen av de bra spillerne deres, skaffer ikke noe nytt, viser at det er en klubb som har gitt opp.
:ffk:
Per Morten Kristiansen spiller ikke for FFK i 1. divisjon. Bare ring han og spør hvis du vil, bjorn. Du har ellers en glimrende analyse av forholdene i MFK..
Så mye prek om 1 div!? Ække et tema engang.
Vi røkkær aldri ned!!!
Vi røkkær aldri ned!!!
Jeg har møtt Vidar M på byen i Fredrikstad flere ganger, og da har han hvertfall sagt at han kunne tenke seg å spille i FFK..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
ny keeper må vi hvertfall ha, for steinar er ikke god nok for fast spill i TL.. og Staw er ikke god nok (gammel nok) til å være 2.keeper ennå...
Steiner er god nok for TL, men syns vi bør ha en enda bedre første keeper, en type som er konge i feltet og gir trygghet til forsvaret.
Når det gjelder Staw så syns jeg ikke alder skal ha noe å si. Er du god nok så er du gammel nok(som Eggen sier). Om han er god nok avhenger av hvilken utvikling han vil få i tida som kommer, så det er det alt for tidlig å si noe om. Jeg tror faktisk Staw kan komme til å få sjansen til å vise seg førstelagsspill verdig allerede neste sesong.
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914