Husk meg
Brukernavn
Passord

Mossespiller til Bodø

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 06 okt 04, 14:17
Sakariassen har tegnet tre års kontrakt med Glimt

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 06 okt 04, 14:26
Og dermed er Mos i oppløsning. De har mistet neste alle de sentrale spillerne sine denne sesongen. Simen Brenne, Håvard Sakariassen, Rob Friend og Patrice Bernier. Moss kommer nok til å slite i 1. divisjon.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 06 okt 04, 14:36
Tipper de kommer til å slite i 2 div neste år :)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 okt 04, 15:05
Tipper FFK enten prøver seg på Per Morten Kristiansen eller Vidar Martinsen innen neste sesong sparkes i gang...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Olavesen

Landslagsspiller

Lagt til: 07 okt 04, 01:43
Hvis vi ikke får kjøpe A.L Hansen, mener jeg vi bør prøve å skaffe Per M Kristiansen. Det har jeg sikkert sagt mange ganger før og.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 07 okt 04, 03:08
ny keeper må vi hvertfall ha, for steinar er ikke god nok for fast spill i TL.. og Staw er ikke god nok (gammel nok) til å være 2.keeper ennå...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 07 okt 04, 08:24
Tror nok dere bør være 100% sikre på at dere spiller i TL før dere kan snakke om å hente MFK-ere igjen. PMK spiller ikke for FFK i 1.divisjon, det har han selv uttalt mange ganger. Vidar M er også i Aafks søkelys, så her er det flere om beinet. Lykke til i innspurten!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 07 okt 04, 11:38
Endret: 07 okt 04, 11:40
Mulig han har sagt det men jeg tror nok han har ombestemt seg nå, jeg tror ikke vi rykker ned,men det kan jo skje så vil vi garantert kjempe i toppen og mest sannsynlig rykke rett opp igjen.

Moss kjemper for å unngå nedrykk, tenk om dere rykker ned a ? tror du han er interessert i å spille i 2. Div ? Nei han er nok mest sannsynlig klar for å kjempe i toppen enn i bånn ja....
Dere selger/klarer ikke beholde noen av de bra spillerne deres, skaffer ikke noe nytt, viser at det er en klubb som har gitt opp.

:ffk:

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 07 okt 04, 12:44
Per Morten Kristiansen spiller ikke for FFK i 1. divisjon. Bare ring han og spør hvis du vil, bjorn. Du har ellers en glimrende analyse av forholdene i MFK..

Olavesen

Landslagsspiller

Lagt til: 08 okt 04, 03:55
Så mye prek om 1 div!? Ække et tema engang.

Vi røkkær aldri ned!!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 08 okt 04, 05:10
Jeg har møtt Vidar M på byen i Fredrikstad flere ganger, og da har han hvertfall sagt at han kunne tenke seg å spille i FFK..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 08 okt 04, 14:56
Opprinnelig postet av ajg
ny keeper må vi hvertfall ha, for steinar er ikke god nok for fast spill i TL.. og Staw er ikke god nok (gammel nok) til å være 2.keeper ennå...

Steiner er god nok for TL, men syns vi bør ha en enda bedre første keeper, en type som er konge i feltet og gir trygghet til forsvaret.

Når det gjelder Staw så syns jeg ikke alder skal ha noe å si. Er du god nok så er du gammel nok(som Eggen sier). Om han er god nok avhenger av hvilken utvikling han vil få i tida som kommer, så det er det alt for tidlig å si noe om. Jeg tror faktisk Staw kan komme til å få sjansen til å vise seg førstelagsspill verdig allerede neste sesong.

Lenge leve "hjørnet"!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914