FFK ender på 9. plass
Her er mine tips:
FFK:
Brann 3 poeng
Tromsø 3 poeng
Viking 1 poeng
Molde:
Ham-Kam 1 poeng
Stabæk 0 poeng
Bodø/Glimt 3 poeng
Stabæk:
Rosenborg 0 poeng
Molde 3 poeng
Vålerenga 0 poeng
Bodø/Glimt:
Lillestrøm 0 poeng
Rosenborg 0 poeng
Lyn 0 poeng
Viking:
Lyn 1 poeng
Brann 0 påoeng
FFK 1 poeng
Dette gir følgende sluttabell:
9. FFK 33 poeng
10. Viking 31 poeng
11. Molde 28 poeng
12. Stabæk 27 poeng
13. Bodø/Glimt 26 poeng
14. Sogndal 21 poeng
Dvs. Stabæk spiller kvalikk mot Kongsvinger og taper og Bodø/Glimt og Sogndal rykker ned.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Hvis FFK skulle få kun ett poeng mot Brann hvil det også holde med god margin om de øvrige kampene blir som du spår. Det blir mye spenning og hoderegning under de 3 siste rundene.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ære være plankebyen!
Jeg håper at Molde rykker ned. Har aldrig likt det laget noe särlig, og dem har seg selv å takke også for nedoverbakke etter Gunder Bengtsson.
Håper derimot Stabäk klarer seg i kvalliken mot Kongsvinger/Sandefjord
Så blir det opp til FFK, Molde og Bodø-G. å kjempe om å unngå den fryktede kvalikkplassen.
Fredrikstad er nok det sterkeste laget av de nevnte per dags dato, så alt ligger til rette for at Fredrikstad skal klare seg.
Deilig å se at statestikken igjen begynner å være på vår side.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Med seier over Brann neste søndag, redder vi plassen, det er min påstand.
Faktisk enig med deg, Snæbbussaristokrat 1.
Mye galt skal skje om ikke 3 poeng nå skal holde til fornyet kontrakt eller i det minste, en kvalifiseringsplass.
*Radoslaw, som fortsatt har vanvittige problemer med å forstå at dette ikke lenger er en uvirkelig drøm*
:)
FFK and Wisla Krakow forever...
Jeg har hele tiden vært overstadig optimist og du har hele tiden kalt deg en realist. Derfor har vi som regel vært uenige.
Men hvem tenker vel på det, så lenge vi ser ut til å bli enige til slutt, og FFK fortsatt er et tippeligalag etter 30. oktober.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Har vel aldri lagt skjul på at jeg liker å tenke rasjonelt tidligere når det gjelder tabellplasseringer (og fått en del pepper for det). Og det er en glede å kunne proklamere at nå forteller både hjernen og hjertet mitt at FFK klarer minst kvalik. Mest sannsynlig trygg plass.
La oss håpe du har rett denne gangen da, og ikke den forrige:cool:
Macka fra start!
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914