Husk meg
Brukernavn
Passord

...trenger FFK-genser!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 06 okt 04, 08:27
Det nærmer seg (for meg) årets høydepunkt (ihvertfall hva angår fotball), og det har slått meg at jeg ikke har noe annet enn ett FFK-skjerf jeg fikk(!) i Kristiansand ifjor å ha på meg. Kroppen min er riktinok hvit, men såppass halv-feit at jeg ikke gjør meg i bar overkropp. Alternativet er selvsagt en av mine gamle beavers-gensere, men det blir på en måte litt feil.

Ergo; Jeg trenger en FFK-genser som jeg kan bruke når FFK kommer på besøk til Stavanger om drøye 3 uker, men klarer ikke å oppspore noe nettsted som kan hjelpe meg... :(

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 06 okt 04, 13:33
Skjønner ikke hvorfor Aristokraten ikke satser på en skikkelig webshop. Med så mange utflyttede Fredrikstadfolk land og strand rundt er jo dette merkelig. Klubben blir jo omtalt i landets medier i kun utelukkende positive vendinger. Dette kombinert med måten FFK spiller på, vil jo etterhvert gi oss suportere rundt om i landet der vi ikke trodde det skulle være mulig. På tide å gi disse en mulighet til å skaffe seg suporterutstyr. Noe å tenke på til neste sesong.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 06 okt 04, 13:42
kenneth, kan du ikke få noen til å kjøpe med en for deg da?

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 06 okt 04, 13:48
Det kan Kenneth helt sikkert, men det er merkelig at Aristokraten ikke er skikkelig på nett. Jeg bor selv i Oslo og når jeg er hjemme så er det oftest på søndager for å se kamp og da er aristokraten stengt. De kan da ikke ha så mye å gjøre att det ikke er mulig og pakke og sende ting et par ganger i uka? Ellers så er Aristokraten kjempebra! Men å ikke være på nett idag er skikkelig gammeldags.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til: 06 okt 04, 13:50
Aristokraten burde helt klart ha fått til en webshop. For meg som ikke bor i Fredrikstad hadde det såklart vært en stor fordel. Det eneste som står på nettsidene dems er hvor mye kaffe og kake koster. Det er info ikke jeg trenger før jeg står i disken.

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 06 okt 04, 14:01
De prøvde jo i fjor da? Noen som husker det? Det gikk jo åt skogen, aner ikke hvorfor da det umilig kan ha kostet mye å drifte siden...

Tragisk, det er det det er...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

DeKjök

Landslagsspiller

Lagt til: 06 okt 04, 14:23
Jeg har skrevet om dette før. Jeg kjøper mye musikk og bøker via web, men har et veldig negativt intrykk når det gjelder bruk av web eller mail til firmaer i Fredrikstad.

Det var en drakt fra Haavik som tok 3 måneder å få tak i fordi de ikke sjekka bestillingene, det var forhåndsbestilling av historieboka fra FB som endte med at jeg måtte kjøpe den i Aristokraten, det var en mail med forespørsler til et peisfirma som jeg aldri fikk svar på. Jeg har meldt inn min 2 måneder gamle sønn i FFK uten å høre noe og dette er 2 måneder siden. Jeg sendte bildet av Cecile Skog på toppen av Everest til Demokraten, FFK og FB og det var bare FB som reagerte etter 4-5 dager og lagde en håpløs sak som kun var til missforståelse (folk trodde hun hadde hatt med seg mange vimpler opp dit og solgt bilder, det var bare ffk vimpelen). Saken ble håpløs fordi kommunikasjon pr email sviktet fullstendig. Hvorfor skjer dette bare i Fredrikstad? Aristorkraten la ned webshoppen - hvorfor? Plankehaugen så ikke hvor viktig det var å komme på nett fort nok, men drøyde og drøyde. Mange etterlyste en side via FB, et sted hvor man kunne melde seg inn i Plankehaugen. Jeg hadde en midlertidig løsning klar for dem, men det var ikke interessant. Resultatet ble at FFKsupporter.net kom og overtok alt som er av seriøs debatt rundt FFK.

Jeg har bestilt og mottatt uten noe som helst problemer cd`er, filmer, bøker, reiser, hotellreservasjoner, kokkeutstyr fra USA,England og Sverige samt ifra en del norske butikker som ikke ligger i Fredrikstad.

Til å begynne med holder det for Aristokraten å ha en side med bilder og tekst på alle artikler samt en emailadresse som noen sjekker opp.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

seal_dm

A-lagspiller

Lagt til: 06 okt 04, 14:34
Mye koster det å lage en helt grei, enkel webside da? 15000? Drift av siden? Ikke mye.
I første omgang bør det lages for å vise frem utvalget av suporterutstyr som selges i Aristokraten. Kommer det inn bestillinger fra Otta eller Flisa, koster ikke dette mye.
Det er jo økt salg vi snakker om. Merkevaren FFK er verdifull. Dette bør jo klubben utnytte.

seal_dm

A-lagspiller

Lagt til: 06 okt 04, 14:37
Kan jo likegreit henvise til hjemmesiden til Vålerenga. Se hvordan de gjør det. Se og lær.

DeKjök

Landslagsspiller

Lagt til: 06 okt 04, 15:07
Et annet tips Kenneth:
På www.cafepress.com kan du lage din egen butikk :-)

Vi på hovedtribunen har vår egen på
http://www.cafepress.com/hovedtribunen Du velger ut produkter, laster opp et trykk (ikke kopibeskyttede) og setter en pris som er en basispris + eventuell fortjeneste. Fortjenesten har jeg satt til null, den er ikke enkel å ta ut heller. Tror den må tas ut i varer. De leverer fra USA på 10 dager, de 3 gangene jeg har bestilt har jeg fått det på nøyaktig 10 dager. Kvaliteten er ok+.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 06 okt 04, 15:34
De kan jo bare bestill seg mamut eller no (www.mamut.no), en komplett web-butikk med kortbetaling. Koster ca 3000 i oppstart og 140,- i måneden.
De må jo selvfølgelig legge opp produktinfo, bilder og priser selv, men det burde ordne seg. Har ikke peiling på hvorfor de ikke har gjort det men...

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 okt 04, 15:38
Det enkleste må vel være å legge det som underside til www.fredrikstadfk.no.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04

Lagt til: 06 okt 04, 16:07
Jeg kommer til å gå konkurs hvis aristokraten setter opp en webbutikk :(

Jeg er stort sett bare i Fredrikstad på søndager, men sist jeg var innom på en hverdag var Aristokraten helt tom i de 25 minuttene jeg handlet der. Kan vel ikke være så veldig vanskelig for damen bak disken å pakke varer før lunsj mens butikken er tom?

Tipper at en evt nettbutikk (med betjening) hadde omsatt veldig mye. Lager og arbeidskraft finnes allerede i butikken.

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 06 okt 04, 19:04
Etter det jeg kan huske ble nettbutikken lagt ned i fjor grunnet for lite bestillinger samt store tap på frakt og porto i og med at mange ikke hentet pakkene sine på posthuset. Nettbutikk lønte seg rett og slett ikke økonomisk.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 okt 04, 20:09
Hvis det er problemet, så får de heller implementere et system hvor man betaler med kredittkort over nett. Da får de jo pengene og blir uvesentlig for de om kjøper faktisk gidder hente varene på posten eller ikke.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 okt 04, 20:24
det er så dårlig at det ikke finnes nett butikk.. vi lever i 2004 og FFK har ikke egen nett buttik...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

seal_dm

A-lagspiller

Lagt til: 06 okt 04, 20:36
Jeg synes isåfall de burde prøve seg igjen. Ikke lett å drive nettbutikk når laget ligger i 1 divisjon, men i Tippeligaen derimot...
Nå blir jo merkevarenavnet FFK promotert i media ukentlig. Å øke artikkelutvalget, i tillegg til å komme seg på nett burde nok prioriteres.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 06 okt 04, 20:48
Først og fremst vil jeg takke for all respons og sympati for mitt problem. Jeg kommer nok ikke til å starte egen web-shop, da jeg allerede har for liten tid til å gjøre det jeg vil.

Det trenger ikke være vanskelig for plankehaugen.no eller ffksupporter.net å lage "en form" for nett-butikk, bare se hvordan Red Beavers har gjort det.

Ikke særlig profesjonelt, men det muligjør det i det minste for utenbys supportere å få tilsendt supporter-utstyr.

Det var en/ei som mente på at jeg skulle få noen til å ta med (kjøpe med) til meg, ikke noe problem det, men skulle så gjerne sett hva jeg kunne valgt mellom!

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 06 okt 04, 21:19
Om det er problemer med å få laga sia, så er jeg utdanna grafisk formgiver da. For tiden en arbeidsløs en, med enorme fritidsproblemer.... Les: hekta på såpeserier jeg ikke engang visste fantes da jeg var i jobb. :ffk:

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914