Pål og Simen på rundens lag
Nettavisen
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Piroja er på laget i VG, mens Simen fikk plass hos Dagbladet.
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
Børsen til Dagbladet er som vanlig latterlig. Gir 3 (!) til Czwartek etter at han leverer opp i mot årsbeste. Lyn kom nesten aldri rundt på vår høyre side. Angrepene kom som regel på venstre ved Jan-Derek, og der gir Dagbladet 5 til Barret. Samtidig mener de at Ringberg var bedre enn West, mens de gir Brenne 6 og Petersen 4 på midtbanen. Etter min mening var Peters vår beste på midtbanen.
Tydelig at Dagbladet gir bra til de som scorer, på resten kaster de bare terningen eller gir på trynetillegg....
Tydelig at Dagbladet gir bra til de som scorer, på resten kaster de bare terningen eller gir på trynetillegg....
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
for ikke å nevne at raio fikk 4 av nevnte dagbladet.....
med ffk til champions league!
At børsen til dagbla` suger kølle er noe alle vet, ikke no å irritere seg over lenger...
Tillater meg å lage en liten rankingliste med terningkast (1-6) over de om ranker :) Kom gjerne med alternativer...
1. Ffksupporter.net 6 (Soleklar vinner)
2. Nettavisen 5
3. VG 3
4. Boligavisa 3
5. Dagbla` 2
6. Demokraten 1
Det var vel de jeg pleier å sjekke ;)
Tillater meg å lage en liten rankingliste med terningkast (1-6) over de om ranker :) Kom gjerne med alternativer...
1. Ffksupporter.net 6 (Soleklar vinner)
2. Nettavisen 5
3. VG 3
4. Boligavisa 3
5. Dagbla` 2
6. Demokraten 1
Det var vel de jeg pleier å sjekke ;)
Til og med menighetsbladet på Greåker gjør en bedre jobb en Dagbla`!
Bams-fia, Jack og sang!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914