FFK-Roger mener han har fått klippekort på å bli byttet ut
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
i gode og onde dager / vil vi trofast møte opp
Skjønner at risholt`en er frustrert,men da burde han ha tatt opp dette med eggen og ikke halve norge....
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
f-b sin rolle i det hele er en annen sak. det kan virke som f-b distanserer seg fra norsk og nærmer seg engelsk presseetikk når det gjelder fotballspillere.
med ffk til champions league!
Skal sette noen kroner på at FB er en viktig bidragsyter for stort sett alt av innlegg her...
..selvsagt på godt og vondt :)
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Jeg skjønner Roger litt her jeg. Han har blitt byttet ut mye i det siste. Nå på ullevål synes jeg det var helt feil å bytte han ut. Det er sant at han var hissig, men når spiller han best? Nettop når han er sinna på dommeren. Dette viser også at han har lyst til å spille mer. Hadde vært værre hvis han syntes det var helt greit å bli byttet ut.
Fredd
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Kanskje Eggene bytter`n ut når han vet det er agenter på tribunene?
Men han har rett i at han ofte er god på slutten av kampene, det er jo ofte vi ser risholt-raid mot motstanders mål i siste-kvarteret.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Han skal være glad han for spille han!!!
Du har ikke vært god nok idet siste.
Ok at KTE har feilaktig satt deg som breddeholder, det er en annen sak.
Dersom du er blitt rett forstått av "Ille Bra" og fortsetter med slike ytringer forstår jeg faktisk Start som lot deg gå.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Ellers kan man trekke paralleller til i fjor faktisk, da ble Bjørnar konsekvent huka av banen så fort deg gikk litt i mot FFK, og det hadde intet med prestajonen å gjøre, men det faktum at KTE ønsket å legge om spillet litt...
Så Roger, slapp av, du får spille så lenge du holder deg i skinnet og bidrar til det KTE har behov for...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Fredd
Hadde vært værre hvis han syntes det var helt greit å bli byttet ut.
i og for seg et godt poeng, men det er forskjell på å bli forbanna der og da og syte om det dagen etter. fokus forover roger!
med ffk til champions league!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Roger er den spilleren man kan bytte ut når kampene enda ikke er avgjort. Husker fortsatt Hønefoss-kampen. Spillte ikke noen stor kamp da. Hørte flere på tribunen som mente at han burde bli buttet ut. Og hva skjedde? To mål av Roger. Holdt på å få et tredje på et raid på slutten.
Fredd
Fredd
Vi røkker aldri ned!!!:ffk:
Ida Dutheil
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
At RR bør se fremover og slutte å syte kan jeg være enig i, men fremdeles synes jeg han er en vinnertype og kan avgjøre kamper på egenhånd. Derfor er det feil å ta ham ut, hvis han har gjort en god jobb i forkant.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 06 okt 04, 18:30
Endret: 06 okt 04, 18:34
Opprinnelig postet av varheim
At RR bør se fremover og slutte å syte kan jeg være enig i, men fremdeles synes jeg han er en vinnertype og kan avgjøre kamper på egenhånd. Derfor er det feil å ta ham ut, hvis han har gjort en god jobb i forkant.
Helt enig, med den viljen og entusiasmen RR spiller med i disse dager blir det helt feil av Eggen å ta han ut av laget, det svekker jo selvfølgelig guttens selvtillit, og kanskje også vilje til å stå på like mye i neste kamp, og hvem vet, Start er jo tilbake i tippeligaen.....
Men når det er sagt, på ullevaall mot lyn var han en meget hissig mann, med ett gult kort for å dytte en lyn spiller i bakken, det er vel ikke usansynlig at det var grunnen til at han ble byttet ut der, noe jeg var glad for akkurat den gangen.. hehe.... ille å fått en utvisning på tampen...
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914