FFK-Roger mener han har fått klippekort på å bli byttet ut
Joda Ringberg har klippekort!
At RR bør se fremover og slutte å syte kan jeg være enig i, men fremdeles synes jeg han er en vinnertype og kan avgjøre kamper på egenhånd. Derfor er det feil å ta ham ut, hvis han har gjort en god jobb i forkant.
At RR bør se fremover og slutte å syte kan jeg være enig i, men fremdeles synes jeg han er en vinnertype og kan avgjøre kamper på egenhånd. Derfor er det feil å ta ham ut, hvis han har gjort en god jobb i forkant.
---------------------------
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 06 okt 04, 18:30
Endret: 06 okt 04, 18:34
Opprinnelig postet av varheim
Helt enig, med den viljen og entusiasmen RR spiller med i disse dager blir det helt feil av Eggen å ta han ut av laget, det svekker jo selvfølgelig guttens selvtillit, og kanskje også vilje til å stå på like mye i neste kamp, og hvem vet, Start er jo tilbake i tippeligaen.....
Men når det er sagt, på ullevaall mot lyn var han en meget hissig mann, med ett gult kort for å dytte en lyn spiller i bakken, det er vel ikke usansynlig at det var grunnen til at han ble byttet ut der, noe jeg var glad for akkurat den gangen.. hehe.... ille å fått en utvisning på tampen...
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Roger R. kunne like godt sagt: Jeg er større enn klubben.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914