Husk meg
Brukernavn
Passord

Skryt til Plankehaugen!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 okt 04, 15:20
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Jeg skal ta med meg tromme på neste Torpekamp, jeg. Og sitte rett bak målet ditt og dundre løs. "Ååååå, Zoran han er pissatrengt, hurra, hurra, osv..."


yep ... i morgen er min siste kamp i kariaren ... etter 20 år så holder det vel ...Du er gjertlig velkommen med både trommer og fakler og alt... Kan tenke meg det blir masse folk fra Gressvik da det gjelder oppryk for dem.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 okt 04, 15:22
Eneste problemet er at jeg kan med 99% sikkerhet si at jeg blir benka da.... ha ha ha da kan vi slå på tromma sammen ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 okt 04, 15:44
Opprinnelig postet av Klokan
Takk for støtte. Dere må ikke glemme at det var en til som sto på på Ullevål . Han hadde faktisk vanskeligere jobb enn meg i.o.m. at han sto forran "sittefolket" og fikk dem opp hele tiden. Så DJ fortjener minst like mye støtte som meg. Skulle egentlig hatt en til som kan vare forsanger

Helt enig i at DJ også fortjener ros og støtte. Hva skulle vi gjort uten dere to? Men så ikke hva som skjedde der borte DJ sto da. Fikk han med seg folk på sangene der borte også? de fleste satt vel??

Vi hadde trengt en forsanger til ja. På Ullevaal mangla vi jo en som kunne stått i det andre hjørnet av svingen. Det kan vel ikke være så vanskelig å finne en forsanger til?? Hva med Roy eller han "gærningen" med briller?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Bever

Juniorspiller

Ble medlem: 14 apr 04
Innlegg: 141

Lagt til: 05 okt 04, 15:53
Trommer er ikke så gærnt som mange skal ha det til,men klanen mener det er gærnt å da skal liggsom alle synes det er gærnt..Se på bajen i sverige dem er bedre en klanen å Black army,dem bruker trommer,samme gjør vel alle i Italia-tyrkia,og de fleste fansen nede i der....Men viktig å ha noen som klarer å slå riktig da...Men det er greit uten også da ;)

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 05 okt 04, 16:06
kan hjelpe til jeg da.:ffk::ffk:
hilsen Fleming

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 05 okt 04, 16:24
Det er viktig at vi synger samstemt og ikke for fort, men vi er for f*** ikke noe buekorps (les trommer).

Ja, takk til korps før kamp, men det er nok trommer.

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 05 okt 04, 16:28
Klokan: I morgen holder du deg unda den ballen! Nå skal gressvik rykke opp, og da skal ikke en gæærn FFK-supporter stå i veien for fakkeltoget fra Trondalen og ned på kroa:D

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 05 okt 04, 16:34
Stemmer det at kampen begynner 17:45, Zoran? Aner ikke hvor banen er, da. Men Torp er ikke så himla svært heller...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 05 okt 04, 16:37
Opprinnelig postet av Kristian B
Klokan: I morgen holder du deg unda den ballen! Nå skal gressvik rykke opp, og da skal ikke en gæærn FFK-supporter stå i veien for fakkeltoget fra Trondalen og ned på kroa:D


Hhahaha, fakkeltog fra Trondærn og ned på kroa,da hadde jeg dævva :D

Klokan gjør nok klokt i å holde seg i skinnet ja...:p

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 okt 04, 16:43
YEP , KAMPEN BEGYNNER 17:45 OG BANEN ER VED Torp bruk .... ved gamle bensisstasjon som brant

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 05 okt 04, 16:48
Langt å gå fra rv. 111? Må busse.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 okt 04, 16:54
og tilbake til tromme da....
bøyer meg ned i støvet for at jeg i det heletatt nevnte men hør her.
Jeg nevnte kun en tromme og ikke trommer... i tillegg når jeg sier tromme så tenker jeg ikke trummelummelom men mer på BOM BOM akkuratt som i ringenes herre når gutta er i gruva.
vet ikke. Spør han Lars hvordan fungerte det i Borås... tromma skal ikke brukes for at Ryhmatyst skal blåse seg ut men kun for å strate sangene og for at hovedtribunen og andre kan holde takta med klappinga.....
det var det,. uansett kan vi jo bare glemme det da.....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 05 okt 04, 18:23
Rhythmatist: Du skal ta bussen til torp, og stoppe på sportsplassen.. Bussholdeplassen er like ved stadion, og stopper oppå gangfeltet, det eneste gangfeltet over riksvei 111 mellom selbakk og årum.

Kanskje jeg skal gå 50 meter i morgen jeg også, så jeg får sett kampen.. har ikke vært på sportsplassen på torp på evigheter.

Zoran: om du har spelt på torp i 20 år, så husker du sikker den ene supporterblekka jeg og fyr til skrev. Fænsi navn hadde den også.. "Torpe-blekka".. tilogmed trommer har det blitt delja på stadion på torp. enest supporterklubb i fredrikstad på den tiden tenker jeg og, bestod av 3 medlemmer eller..?

uff.. nå kom mimringa fram her.. gode gamle dager..


..

OSLO-LARS: Om du er redd for å gå for fort fram og ikke tør satse på hovedtribunen med det første er det kanskje en bedre idé å hive seg på den nye sittetribunen. kanskje litt lettere der eller.?

blir faktisk bedre synkronisert for de som er opptatt av det også..

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 okt 04, 20:21
javell: Nei spilte kun 3 sesonger i Torp men har spilt overalt. Selbak , Østsiden, Tune, gressvik, Cicignon... hja overalt da...

Ellers kan jeg gi info at toppkampen (nel det er ikke feil ) mellom Torp og Gressvik spilles i morgen klokken 17.45 på MERKURBANEN p.g.a. dårlig bane forhåld på Torp.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 okt 04, 21:39
Opprinnelig postet av seal_dm
Men hvorfor er vi ALLER BEST?


Pga av måten døm stiller opp for klubben på, stapp fult på plankehaugen feltet, selv når det gikk som værst for FFK, døm står igjen etter tap å synger for klubben sin, de bruker energien sin på å heie på laget sitt, ikke drite ut dommere og motspillere hele kampen igjennom(ok, litt dommer hets og buing til motstanderne forekommer, men hvem gjør ikke det?) Hvis motstanderne scorer så synger døm, "for fredrikstad står vi en for alle, og alle for en" Derfor, er Plankehaugen ALLER BEST!:D

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 okt 04, 22:38
Opprinnelig postet av Klokan

Takk for støtte. Dere må ikke glemme at det var en til som sto på på Ullevål . Han hadde faktisk vanskeligere jobb enn meg i.o.m. at han sto forran "sittefolket" og fikk dem opp hele tiden. Så DJ fortjener minst like mye støtte som meg. Skulle egentlig hatt en til som kan vare forsanger


Takk for det capo. Det er utrolig artig at du har engasjert deg på den måten du har gjort, både når det gjelder sangskriving og det å dra igang supporterne.
Håper du engasjerer deg i ny plateutgivelse til neste år også, undertegnede venter familiforøkelse og har kjøpt nytt uferdig hus, og får dermed dårlig tid til å prioritere cd utgivelse.
Engasjementet ditt har virkelig vært en vitamininnsprøyting for sangdelen til P.H, fortsett med det.

En ting, synes jeg vi bør passe på. Vi må ikke bli ensformige i sangvalg, og "bruke opp" nye enkeltsanger fordi vi synes de er vanvittig moro å synge.

Skal vi fremstå som kreative supportere, må vi fortsette å bruke gamle sanger (frem til bredt utvalg av nye er innlært) og forsøke å sette egne tekster, eller iallefall melodier på flere
enkeltspillere. Det har blitt forsøkt, men mange synger fortsatt samme melodi på; Bjørnar Johannessen Sha-la-la-la-la. el Christian Peteresen el. Rajo Piroja, el. Dagfinn Enerly etc.)

Samtidig er jeg enig i flere sin mening om at vi bør få hele feltet vårt til å synge, før vi "konser" på hovedtribunen!

---------------------------

Macka fra start!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 okt 04, 22:48
Opprinnelig postet av ajg
Men så ikke hva som skjedde der borte DJ sto da. Fikk han med seg folk på sangene der borte også? de fleste satt vel??


Valgte å ikke dra i gang like ofte som Klokan gjorde, pga at det var "sittefolk" der jeg stod. Når vi dro igang skal jeg love deg at det trøkka. Virket som om det var mange som faktisk synes det var utrolig moro å være med å skape liv. Har også fått mange tilbakemeldinger i etterkant, på at alle syntes det var moro.
Vi overgikk iallefall vår prestasjon mot Enga soleklart, hva lydnivå anngår! Veldig mange var med og sang, mens alle andre reiste seg og var med og klappet, og ropte. Ble nesten feid ned av gjerdet på røde og hvite bl.a.
Helt rått!!!

"Correct me if I´m wrong:" Jeg tror det sjelden har vært like høyt lydnivå i den svingen.

---------------------------

Macka fra start!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 06 okt 04, 00:01
Klart det må ha vært fett lydnivå! Over 2000 Fredrikstadsupportere trøkka til på det beste. Klump i halsen!!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 06 okt 04, 13:36
Jeg gleder meg til neste kamp. Da MÅ vi være like hurrameirundt som vi er på bortebane. Synes Mets kan servere gratis "sportsdrikke" (som vi så pent kaller det) før kampen. Da ska du ser det blir liv! :D

Uansett oppfordrer jeg alle til et skikkelig før-spell på Mets! Komme skikkelig i kamphumør og deretter gå i samla tropp mot stadion.

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff


Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 06 okt 04, 13:39
Og Klokan! Bare vent. Hevnens time vil komme! hehe For Zoran elsker Fanta han, hurra hurra! Jeg er fortsatt lett irritabel, og da blir hevnen enda søtere...
Apropo søt. Kan noen passe på at den mannen ikke får i seg så mye sukker på hjemturene?? :rolleyes:

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340