Skryt til Plankehaugen!
Hva med en lapp på hvert sete på hovedtribunen (eventuelt dele ut i døra) med tekst a la:
Kjære hovedtribune!
Dere gjør en glimrende jobb med "rød og hvite er de beste". I dag skal dere synge en sang til, SAMMEN med plankehaugen
"For Fredrikstad jeg synger osv...?
Er vel mulig at hovedtribunen blir med når ph drar igang da eller!?
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Selv sitter jeg på hovedtribunen og er ikke redd for å bruke stemmen, men at hovedtribunen og plankehaugen skal synge synkront tror jeg blir tilnærmet umulig å gjennomføre... Når jeg sitter på hovedtribunen kommer som regel lyden fra plankehaugen omtrent samtidig som jeg SER dem klappe...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Gåsehuden meldte seg mer enn en gang!
:ffk: *!!!!*applaus*!!!!* :ffk:
Kanskje ta med familietribunen på E også?... Der er vi så nærme alle apekattane at det er nesten skummelt....
Og det hersker en "jeg vil, jeg vil... men får ikke til" mentalitet....
Det har blitt såååå mye bedre nå mot slutten av sesongen... Nå er jo snart over halvparten med på "røde hvite"...:D
Det er ikke så forskrekkelig lenge siden jeg og barna fikk kjeft og sure miner for at vi svarte over..... ikke at det brydde oss så ille mye... men heller for en tegning av det...
Sist hjemmekamp delte jeg ut ballonger på E, det ble tatt kjempegodt i mot...(bare synd jeg hadde fått med litt for lite...) mange har følt seg litt ute av tifoen og ble svært så positivt overrasket da de kom og fikk de utdelt...
..og glemmer vi klokkesvingen...?
Føler meg ikke snytt på noe som helst vis... (jeg har valgt E hjemme av fri tvungen barnevilje), men bare lufter det...
..helheten blir viktig for støtte til guttane og i overmanningen av klanen... ikke bare noen deler..
*forslag luftet*
...og Zoran...
Du er bara helt sjef!!!
..er bortimot tom for stemme i dag og kaffebrenninga har gjort sitt smertelige inntog... men hva gjør vel det??? Det er tross alt bare ett tegn på ett knakende godt fellesskap!!
:ffk:
Her blør vi for laget!
..eller brennes -om du vil ..hehe;)
En for Alle og Alle for En!
Opprinnelig postet av javell
pss: når det gjelder å holde av plasser tror jeg nok det er mulig å gjøre sånn Zoran gjør i dag.. "Stelle seg opp forran folk" Ellers så er nok hele stadion klar får å synge bare det er nok folk til å være forsangere.. finnes det noen ide på hvordan det kan gjort det samstemt..? eller har ikke det noen betydning..
Du gjørde en bra jobb søndag, Zoran.. Jeg tror nok det skal være mulig å få sitta til å stå om man kan si det sånn.. SKal du ha hjelp til å dra igang hovedtribunen så er jeg klar.. Går det ann å dele ut ark med tekstene til sangane til folket på hovedtribunen så det er letter for de å bli med.?
Takk for støtte. Dere må ikke glemme at det var en til som sto på på Ullevål . Han hadde faktisk vanskeligere jobb enn meg i.o.m. at han sto forran "sittefolket" og fikk dem opp hele tiden. Så DJ fortjener minst like mye støtte som meg. Skulle egentlig hatt en til som kan vare forsanger
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 05 okt 04, 11:04
Endret: 05 okt 04, 11:04
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Men det har jo bedret seg de siste kampene det og. Så det er jo bra... Men bra kan bli bedre.
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Ivar Hoff
så du på die hard 3
Dinamo Zagreb
En viss gutt med an del tatoveringer er på vei til flyplassen i Zagreb. I lomma si har Zagreb-Oslo bilett og hja....
fikk beskjed av ham til å hilse da og siifra at han har fortsatt tid til å avlyse reise hvis bildene kommer til rette så....!!!!
Dinamo Zagreb
Har sendt første ladning med bilder til dinaom1@bluezone.no. Vet ikke hvor mye du har plass til i innboksen din. Når jeg finner ut av det, sender jeg flere.
:rolleyes:
Bams-fia, Jack og sang!
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 05 okt 04, 13:59
Endret: 05 okt 04, 13:59
Bams-fia, Jack og sang!
He he he
Dinamo Zagreb
Bams-fia, Jack og sang!
Spiller du mot Gressvik i morra, Zoran?
Bams-fia, Jack og sang!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Skryt til både DJ og Klokan er på sin plass! Men å få Plankehaugen og hovedtribunefolket til å synge samstemt må vi bare glemme. Det kommer bare til å bli det komplette kaos. Vi må gjerne få med hovedtribunen mer, men da med flere rop over eller at noen drar i gang egne sanger der borte innimellom. Og det er ikke sikkert vi bør gå for fort frem heller. Hvem skal vi bruke som forsangere på vårt felt hvis DJ og Klokan går over for å dra i gang hovedtribunen? Som en start kunne det vært fett å fått med folket der borte på "For Fredrikstad" rett før kampstart.
Et godt innlegg, Lars. Helt enig i at vi ikke bør gå for fort frem. Godt å se at hvertfall du fortsatt har beina godt plantet på bakken.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av Planken
Spiller Zoran for Torp? Det møkkalaget Torp ødela fb-12`ern for meg når både 1. og 2. laget vant sist helg *HAT* !!
Det beste er at jeg spilte begge kampene, både mot Mysen og Begby ... he he he
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914