Skryt til Plankehaugen!
Var det forøvrig noen andre enn meg som registrerte at Steven Lustu vendte seg mot oss og klappa for oss etter kampen i går?
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
blunka til meg og viste tommellen ...
morsåmt det ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Bever
Er som jeg sier på borte bane er vi konger, hjemme kan vi bli det!!!!!
Hvertfall når ny stadion står klar i 2006... Da kommer vi til å bli sinnsykt mange også på hjemmekamper!
Men håper at vi kan bli ennå bedre allerede til neste år, forhåpentligvis med flere plasser enn vi har i år..
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Vi må gjøre nesten noe spessilet for å slå klanen i supporter konkuransen.
Er vi gode og stå på da tror jeg vi klarer det....
Dinamo Zagreb
FFK har så absolutt den beste supporterklubben i norge..
Det hadde vært sinsykt bra om hele hovedtribunen hadde syngi "For fredrikstad jeg synger høyt".. Zoran: kordirigent som du er, lar det seg gjør.? Tar du utfordringen..?
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Så selv hva en forvirra mann klarte å få til på gresviktribunen sist, det var ikke mye som skulle til før de også var godt i gang med å synge.
Det finnes sikkert flere ildsjelder i plankehaugen som kan stå foran de ulike feltene og galue til.
For fredrikstad jeg synger høyt..........
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
synes det er best før vi gjør noe offentliggjøring. Men du er ikke langt unna med hovedtribune utfordringen ....
Dinamo Zagreb
Du gjørde en bra jobb søndag, Zoran.. Jeg tror nok det skal være mulig å få sitta til å stå om man kan si det sånn.. SKal du ha hjelp til å dra igang hovedtribunen så er jeg klar.. Går det ann å dele ut ark med tekstene til sangane til folket på hovedtribunen så det er letter for de å bli med.?
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Vis meg den spilleren som ikke blør for drakta etter en sånn hyllest!
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Bams-fia, Jack og sang!
Over til noe annet:
Hvis vi nå virkelig skal begynne med trommer, da blir jeg svært skeptisk til hvilken retning PH går i. Vi sto selv å lo av Glimt-supporterne når de tromma på stadion. Molde-supp. er også kjent for dette, og det har de fått mye kjeft for, til og med av Norsk Supporterallianse. Ber også folk huske tilbake på samba-debatten vi hadde i fjor!!
NEI TIL TROMMER PÅ FOTBALLKAMP!!!
Bams-fia, Jack og sang!
Klart det ikke skal være trommer...The Kop bruker ikke trommer....og den langt mer sagnomsuste Plankehaugen bruker heller ikke trommer (håper jeg). Motstanderen skal synges i senk!
Bams-fia, Jack og sang!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914