Herlig FFK!!
Takk til Viking som henter opp ledelsen til Glimt, og takk til Sogndal som banka Molde.
Men først og fremst takk til FFK som klarte det få utenom FFK-patrioter hadde trodd, poeng på Ullevål, og til 5000 fantastiske Fredrikstad-folk som satt farge på Ullevål!!!
TAKK!!! :ffk::ffk:
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av Olavesen
5000 fredrikstad folk?
I følge Brgstrøm i Radio Fr.stad kan det ikke ha vært langt unna! :)
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Brennes scoring satt veldig langt inne, men den kan fort vise seg å bli superviktig. Plankehaugen lagde herlig stemning, og kampen vippet frem og tilbake i ganske høyt tempo.
Hvorfor må alle FFK-kamper være så til de grader nervepirrende...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Røde og hvite er de beste! :ffk:
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Culemart
syns jeg husker at simen brenne var en av de mest kritiserte spillerene før seriestart?? noen som mente det var bortkastede penger?? noen som fortsatt står for det døm sa???
Vi snakker om en spiller som spilte mer eller mindre fast for U-21 landlaget, hadde flere års TL-erfaring til tross for en alder på 23 år, er en spiller med lokal tilknytning som vi dermed kan regne med å holde i laget mange år. Også verdt å merke seg at kun Ringberg har spilt mer en Brenne i år. Han har spilt alle kampene, og ikke gått glipp av mange minutter. Gutten legger ned en helvetes masse jobb, løper mange mange km hver kamp, og er dermed viktig både offansivt og defensivt. Han har en grom teknikk, og kan slå forløsende passninger. Når han har litt flyt dominerer han kamper (eks. Molde hjemme, Stabæk borte). Alikevel hører jeg stadig den kommentaren om at Brenne var for dyr... Tullprat. Man må betale for gode spillere.
Men for all del... vi kvitter oss med Brenne og henter tilbake LP Hansen...
takker bodø og viking som spilte U.
men noen hjelp fra fosshaugene hadde jeg ikke trodd!!!TAKK sogndal!!
savner "svensk magi" allerede
og hvordan i helvete klarte søder å skyte over??
men er kjempefornøyd med 1 poeng her idag:D
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av Culemart
syns jeg husker at simen brenne var en av de mest kritiserte spillerene før seriestart?? noen som mente det var bortkastede penger?? noen som fortsatt står for det døm sa???
Simen Brenne skuffet meg i de første TLkampene, men har utviklet seg til å bli en av lagets profiler.
Når det gjelder dommern i dag, synes jeg han var rett og slett ræva. Han dømte mye feil og var feig i mange situasjoner.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
En anen ting som jeg er litt skuffa over, Jan Derek Sørensen(pent mål, men) ellers så synes jeg han var en suttrete dritt unge, han hev seg ned å skulle ha frispark på alt, og når han takla noen, nei da var det ikke frispark.,... Nei jan derek, du er ikke skin hellig!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det første målet til Lyn var klar offside da ballen ble spilt frem på høyresiden
Ja, det var en klar offside! Det samme med noen av de avblåste målene mot Bodø/Glimt...:mad:
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
:ffk:
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914