Roger drømmer om å spille for Start..?
Ifølge fædrelandsvennen så drømmer Roger Risholt om igjen å spille for Start en gang....
Roger har heldigvis kontrakt ut 2006, men håper han leverer varene og blir i FFK enda lenger!
Roger er en spiller jeg virkelig har sansen for!!
Roger har heldigvis kontrakt ut 2006, men håper han leverer varene og blir i FFK enda lenger!
Roger er en spiller jeg virkelig har sansen for!!
Kvisvik har jo også sagt at han vil spille for FFK, det jeg da mener er mange tomme ord.
Vi må regne med at det er få spillere som kommer til å bli i klubben hele sin karriere. Det er sånn det er blitt i med dagens fotballkultur.
alle vil vel spille for moderklubben, mn han sier jo også at han vil spille for ffk å at det er der klubbfølelsen hans ligger nå:D
---------------------------
Dalen
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 03 okt 04, 11:19
Endret: 03 okt 04, 11:19
Roger vil nokgjerne spille for Start igjen han ja, moderklubben er den klubben som spilleren som regel har i sitt hjerte. Men, håper Roger fortsetter i FFK i mange år til, også kan Start ta han når mannen begynner å bli gammel... he he.... Håper egentlig at Roger blir her ut kariera si, men det var vel kanskje å håpe litt for mye....?
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914