Husk meg
Brukernavn
Passord

KTE: Tvilsomt om Barret får fornyet kontrakt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 02 okt 04, 10:35
Endret: 02 okt 04, 10:38
Han begrunner det med kvoten for ikke-EØS-spillere
I tillegg sier han at klubben går mot et overskudd på over 3 mill i år!! Det er jo rett og slett fantastisk :ffk:

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 okt 04, 10:37
han for ikke kontrakt

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 02 okt 04, 10:43
At Barrett ikke får fornyet kontrakt er slett ingen overraskelse, og en gledelig avgjørelse!!
Understreker at jeg er fornøyd med jobben Barrett har gjort, men det er EU-kvota som ødelegger for ham....

Håper at costa-ricagutta slår igjennom og kjemper om den siste plassen i EU-kvota.(West er nærmest selskreven)
Spesielt McDonald, siden det ville vært fint med konkurranse på venstre vingplass..

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 02 okt 04, 12:13
Der er vel noe Wade er klar over selv, og vis jeg ikke husker feil så var vel også hans klubb i danmark intresert i åbeholde han. Men selvfølgelig en glede å ha ham her til å redde tippeliga kontrakten.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 02 okt 04, 13:27
uansett må jeg si at barret opptrer meget profesjonelt.solid back vi har savnet.hvis han forsvinner,noe jeg tror han gjør,bør en av costa rica guttene være gode nok.ellers kan vi beholde han 1år,og prioritere andre lagdeler(spiss,ving,sentral midt)

savner "svensk magi" allerede

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 02 okt 04, 20:53
venstreback er jo noe av det vi trenger mest da... nå som KTE skal kvitte seg med både Vebjørn og Wade, får han jammen presentere et par nye storfisker på den posisjonen snart, ellers står vi igjen uten venstrebacker... syns Wade skal bli jeg...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 okt 04, 21:00
Han vil nok gjøre et nytt fremstøt på Thomas Pereira. Ikke utenkelig at Viking gir slipp på ham dersom de henter inn Trond Erik Bertelsen fra FKH som de sikler på.

Med Pereira vil både få en stabil og god venstreback etter Tippeliganivå, samtidig som han har lokal forankring. Vi trenger begge deler.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 04, 21:05
Pereira er drømmen, ja!

Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til: 02 okt 04, 21:20
Vi vil vel beholde west ? vi vil vel beholde disse to unge talentene ? og vi vil gjerne beholde barrett. det blir 4. spillere vi kun kan bruke 2 av. Da er det kanskje greit å finne en nordisk venstrebekk?:ffk:

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 02 okt 04, 21:21
Et alternativ er faktisk at KTE begynner med omskoleringen sin igjen... CP har fungert, liker ikke å si det, meget bra som stopper når han har fått spille...
Er glad for at han ble valgt fremfor RR, det ville vært krise...

Hva med å omskolere BJ? Han har vist at han kan, må huske at han aldri har spilt back tidligere, og ser man bort i fra karusellen sammen med Storflor, og den kollektive svikten i Enga-kampen, ja så tror jeg faktisk at BJ kunne bli vel så god som Barret, for når det kommer til holdninger på fotballbanen, ja da står ikke BJ tilbake for mange...

Var selvsagt bare en tanke da...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 02 okt 04, 21:26
tror det er litt tidlig for costa rica guttane ennå... Garro er hvertfall ikke god nok, men MacDonald er spennende..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914