Themes til K700i
Hei. Litt rart spørsmål men er det noen som har laget FFK- Themes til mobilen eller. Irittere meg at jeg bare har logo!
---------------------------
FFK AND MAN UNITED 4EVER :D
Hvis det er en Ericsson K700i du har, så kan du lagre FFK-låter i MP3-format på den. Disse låtene kan du bruke som ringetoner.
Hvordan dette gjøres står i manualen, som du forøvrig finner her.
FFKlåter selger de vel på CD i aristokraten?
Gjør de ikke det?
Om du har en telefon som ikke spiller MP3-filer så må du få laget egne themes....
Hvordan dette gjøres står i manualen, som du forøvrig finner her.
FFKlåter selger de vel på CD i aristokraten?
Gjør de ikke det?
Om du har en telefon som ikke spiller MP3-filer så må du få laget egne themes....
er ikke ringelyd han mener. det han mener er skjermbakgrunn. altså ffkbilder bak alle menyfunksjoner osv..
har k700i, men er noe galt med blåtannen, får ikke overført mp3`er. irriterer meg noe grenseløst. får vel levere den til rep:( digresjon forøvrig. hehe
har k700i, men er noe galt med blåtannen, får ikke overført mp3`er. irriterer meg noe grenseløst. får vel levere den til rep:( digresjon forøvrig. hehe
Ok.
Da missforsto jeg deg litt... ;)
Det finnes et bakgrunnsbilde
her.
Det er FFK-vimpelen og koster 20 kroner..
Finner førøvfig både FFK-logo og FFK-ringetoner der også....
Da missforsto jeg deg litt... ;)
Det finnes et bakgrunnsbilde
her.
Det er FFK-vimpelen og koster 20 kroner..
Finner førøvfig både FFK-logo og FFK-ringetoner der også....
Jeg har laget et bilde i Photoshop som jeg bruker som bakgrunn på min mobil, og det koster ingenting å laste ned ;)
Bildet finner du her
Bare å taste url`n til bildet inn på mobilen og lagre bildet :ffk:
Bildet finner du her
Bare å taste url`n til bildet inn på mobilen og lagre bildet :ffk:
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Ja bilde var bra.... Kan kanskje flere legge ut så vi kan få en samling og lage et theme. Hadde passa mobilen min perfekt!!
Har forøvrig støtta opp med å lasta ned vimpel og musikk ja
Har forøvrig støtta opp med å lasta ned vimpel og musikk ja
FFK AND MAN UNITED 4EVER :D
Hei
Et lite spørsmål. Hvdarn laster jeg ned et bilde til min K700i? Finner ikke frem. På forhånd takk for hjelpen.
Et lite spørsmål. Hvdarn laster jeg ned et bilde til min K700i? Finner ikke frem. På forhånd takk for hjelpen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914