Hjelp!! ...hvordan se FFK på web-tv??
Jeg regner med at det er en del erfarne folk her på forumet på dette området, så er det noen som kan gi meg gode råd om hvordan jeg -bosatt 52 mil unna Fr.stad- skal få følge den spennende serie-avslutninga?
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Alt står egentlig forklart der,du må sette inn minnimum 100 kr på en payex konto som du bruker til å betale med når du ser kampen(e)
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
(I`ll be back)
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
(I`ll be back)
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
(I`ll be back)
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Gjelder begge kanaler.
Tipset mitt er å sette manuell hastighet for å unngå hakking o.l.
Den sjekker automatisk din hastighet men da kan du etterpå skru ned hastigheten litt ned.
Jeg har 704 kb/s og skrudde den ned manuellt til 650 kb/s og da gikk det som en drøm uten hakking.
Husk at det er forsinkelse på web-tv med ca 30 sek til 1 min. Så har du på tv i bakgrunnen med Fotballextra kan de være ute med scoring før du ser den på web tv.
Opprinnelig postet av f-b.no
Husk at du også kan høre kampen på Radio Fredrikstads nettradio. Se øverst på www.f-b.no
Radio Fr.stad`s nett-radio er alternativet foreløpig siden Stjernen`s kamp begynner allerede nå kl 17..
Foreløpig bare musikk, håper snart det blir overføring:confused:
(I`ll be back)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914