Kritikken til Harry Hansen
Jeg tror vel det at alle kritikerne fikk svar på tiltale etter en flott høst sesong så langt. Det var jo så mange som ville ha HH sitt hode på et fat. Snakk om utålmodighet.
Tror dere at dere har hjulpet klubben med å legge det ekstra presset på styre og rope på Gud og hvermans avgang?
I mine øyne dreier fotball seg om kontinituitet og Å la en gruppe få satt seg, og få muligheten til å rette opp sine feil.
Stå på Harry Hansen og hans menn..
Harry og co har fått ros for jobben de har gjort i sommer, det var det som skjedde før sesongen og under oppkjøringen kritikken var rettet mot.
Skjønner egentlig ikke helt hvor du vil med dette, skal vi som kritiserte skamme oss?
Var du fornøyd med sesongen inntil de hentet inn noen skikkelige kvalitetspillere ?
Greit nok at alle kan gjøre feil, men det må være lov å si det også.
For øvrig veldig enig i innlegget ditt, men jeg står fortsatt ved at jobben før sesongen ikke var direkte vellykket. Har selv veldig sansen for Harry Hansen - både som person og i jobb, og håper han heller lokker Høgmo til FFK enn omvendt.
:)
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Det er veldig lett og slenge ut litt kritikk her og der!
Han har jo fått ros for spillerkjøp/leiene som ble gjort i sommer, og ellers gjort jobben sin virker det som, så hva mer skal vi gjøre. Er det en symbolsk rose eller noe sånn du sikter til?
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
du var vel ikke og feira litt for lenge på mets i går eller???
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Dette tror jeg ikke HH har kunnet påvirke i nevneværdig grad.
Hadde vi bare fått en bra uttelling isteden for en tilnærmet ekstrem utelling hadde vi nok hatt noe mindre poeng .
Syntes heller vi skal gi spillerene hyllest for å blø for FFK`s videre eksistens i Eliteserien i steden for ledelsen og håpe at poengsankingen fortsetter i samme spor.
Gleder meg til søndag, har stor tro på 3-poeng
Fredrikstad supportere er kanskje en av norges beste i medvind og motsatt i motvind?
Opprinnelig postet av joko
Fredrikstad supportere er kanskje en av norges beste i medvind og motsatt i motvind?
Noen av supporterene er nok det... men det sier jo seg selv.... tror for eksempel ikke rosenborg hadde hatt over 10000 på kampene sine hvis de var i den posisjonen FFK er...
Men der kan jo være greit med medgansupportere å... litt ekstra penger i "kassa" når det går bra, gjør jo bare så vi kan bli ennå bedere... Da blir regnestykket slik:
Medgang=Flere tilskuere=Mer penger=Bedere spillere=Mer medgang=flere tilskuere, osv.....
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
faktum er at medgangssupportere finnes i alle klubber, og at uten de hadde økonomien til klubbene sett vesentlig annerledes ut.
er jo egentlig ikke så rart at det er mer attraktivt å se ffk i tippeligaen enn i 2 divisjon:)
Opprinnelig postet av joko
Hæ? Trolling`a di er utrolig dårlig!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Og hva slags forventninger folk har til årets sesong. Og det jo å få fornyet tippeliga kontrakt. Men hvis FFK hadde ligget i toppen i mange år og så fått en down periode ville det kanskje ikke vært så folksomt, men det er en annen sak. Tenk bare tilbake når FFK rykket ned for en haug med år siden hva slags interesse det var rundt klubben da?
Men så lenge entusiasmen råder rundt laget vil det komme folk og det er bra..
Bl.a Høili som ga Hansen all skyld og ingenting på Eggen....
Dette bare for å si hvor unyansert kritikken mot Harry var.....
hjørnet forever
Opprinnelig postet av snæbbus#12
selvfølgelig har alle lag medgangssupportere, tror ikke det hadde kommet 23000 på ullevål hvis Vålenga hadde lagt på 10. plass;)
eller at hafslund ga bort 10000 billetter. hehe
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914