Medlemsmøte...
Hva synes folket om møte i dag?? Til informasjon for de som ikke var der, vedtok Plankehaugen enstemmig at vi støtter stadion på Værste 100 prosent! selv har jeg vært skeptisk tidligere, men jeg ble mer overbevist etter dette møtet. dessuten ønsker jeg å støtte opp om det klubben har vurdert som det beste alternativet. fikk svar på mye i dag, og særlig fornøyd er jeg med plasseringen til plankehaugen. glad vi ikke blir satt bak mål! ellers så er det jo fortsatt en del "hvis og dersom", men det er vel naturlig på et såpass tidlig tidspunkt. er fortsatt en del som skal klaffe for at stadion skal bli perfekt. det beste med hele opplegget er jo at dette ikke koster FFK noen ting, samtidig som FFK har all styringa.. nesten for godt til å være sant.. bra var det også å høre at de ville satse på å opprettholde identiteten, blant annet med å ta med klokka...
Har 2 spørsmål:
1. Til Klokan: Du nevnte noe om at med den takdesignen som var på bildet ble det dårlig akustikk... kan du utdype det litt? hvordan skal det være for at det skal bli bra?
2. Når det gjelder finansieringen, ble det ikke sagt noe om hvem som skal finansiere alt som skal gjøres på områdene rundt stadion... Det kom jo på over 200 millioner.. skal værste betale dette også??
Har 2 spørsmål:
1. Til Klokan: Du nevnte noe om at med den takdesignen som var på bildet ble det dårlig akustikk... kan du utdype det litt? hvordan skal det være for at det skal bli bra?
2. Når det gjelder finansieringen, ble det ikke sagt noe om hvem som skal finansiere alt som skal gjøres på områdene rundt stadion... Det kom jo på over 200 millioner.. skal værste betale dette også??
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
.. bra var det også å høre at de ville satse på å opprettholde identiteten, blant annet med å ta med klokka...
Håper det er noe de sier bare for å få flest mulig til å støtte opp...
Hvis vi først skal bygge ny stadio så blir det for dumt!
:confused:
Jeg synes møtet var veldig bra jeg. Fikk en del svar jeg synes var positive, og som flere her har hevdet tidligere.
Men ajg, det med den gamle klokka, det var jo spøk. Ble litt overrasket, siden han jeg dro sammen med også trodde att den skulle brukes.
Jeg reagerte litt på den takdesignen selv når det gjelder litt dårlig akustikk. Men det gjelder nok kun ved konserter ol. Og bare for de som sitter oppover benkeradene på den tribunen. Mulig att det ikke blir det, men det var ihvertfall noe jeg fikk inntrykk av. Men det gjør da heller ingenting for min del. Til en fotballkamp blir det jo helt suverent.
Men ajg, det med den gamle klokka, det var jo spøk. Ble litt overrasket, siden han jeg dro sammen med også trodde att den skulle brukes.
Jeg reagerte litt på den takdesignen selv når det gjelder litt dårlig akustikk. Men det gjelder nok kun ved konserter ol. Og bare for de som sitter oppover benkeradene på den tribunen. Mulig att det ikke blir det, men det var ihvertfall noe jeg fikk inntrykk av. Men det gjør da heller ingenting for min del. Til en fotballkamp blir det jo helt suverent.
Vet ikke... ut fra andre stadioner jeg har sett så er det taket foskjellig i flere ting. Den buer på midten som vil igjen si at lyden istedet for å smelle i taket sprer seg nedover og hvis du så nøye så er det i tilleg lukket på veien mot banen. Jeg er redd at det er for lavt og lukket slik at det blir mer bråk inne på tribuenen enn på banen...
Nå er det vel arkitekter og teknikere som ser på det og vi kan jo bare håpe på at disse har peiling på slike ting og at jeg tar feil ....
Nå er det vel arkitekter og teknikere som ser på det og vi kan jo bare håpe på at disse har peiling på slike ting og at jeg tar feil ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Grenseverdier og retningslinjer blir brukt for å dimensjonere og fastlegge behovet for akustisk regulering, lydisolasjon etc. Vet ikke om det finns slike ting for en utendørs stadio, men det her er jo ikke den første som blir bygd, og regner med at arkitektene har kontroll på det.
Marching on together!
Morsomt å høre at det meste nå er klart for ny Værste-stadion. Prosjektstart er stipulert allerede i slutten av Oktober, evt, begynnelsen av November!!!
Alle formaliteter regnes altså med å være avklart i løpet av den neste måneden.
Æ glær mæ :) :)
Alle formaliteter regnes altså med å være avklart i løpet av den neste måneden.
Æ glær mæ :) :)
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Snufs, jeg blir nesten rørt! :|
Vurderer nesten en flytur hjem for å overære det første spadestikket. :D
Vurderer nesten en flytur hjem for å overære det første spadestikket. :D
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914