Hva med Bora
FFK skal kjøpe Raio, og det er jo glimrende! Men hva med Bora. Syns også han fortjener all den skryten han får, men det er foreløpig ikke skrevet eller sagt noen ting om et eventuelt kjøp. Syns klubben at han er for lik Tor T, og derfor velger å avvente situasjonen til Tor før de kjøper Bora?
Uansett syns jeg vi skal kjøpe Bora også! :ffk::ffk:
Uansett syns jeg vi skal kjøpe Bora også! :ffk::ffk:
---------------------------
La oss selge hele laget!!
Tror heller de venter og ser hvordan utfallet av denne sesongen blir før de bestemmer seg for noe.
Syns FFK bør ha både Bora og Raio + T.Trondsen. Da blir det kamp om plassene bak i der, og det er viktig.
FFK til Royal League
Bora trenger man ikke å kjøpe fri. Han er fristilt fra kontrakten med FC Köbenhavn, og kan gå fritt hvor han vil etter denne sesongen. FFK har på ingen måte noen "rett" på Bora.
Det eneste man kan gjøre er å tilby mannen en ny kontrakt og forhåpentligvis blir han værende i klubben! Kanskje tenker Eggen på det faktumet at Trondsen trolig er tilbake i troppen til neste sesong? Kan vi ha en av disse tre fast på benken? Hadde ikke vært meg imot å ha tre stoppere ved navn Raio, Bora og Tor!
Bora har også uttalt at han er villig til å forlenge HVIS FFK klarer seg i tippeligaen.
En ting er i alle fall sikkert og det er at FFK garantet ikke har alle disse tre stopperne om vi rykker ned.
Det eneste man kan gjøre er å tilby mannen en ny kontrakt og forhåpentligvis blir han værende i klubben! Kanskje tenker Eggen på det faktumet at Trondsen trolig er tilbake i troppen til neste sesong? Kan vi ha en av disse tre fast på benken? Hadde ikke vært meg imot å ha tre stoppere ved navn Raio, Bora og Tor!
Bora har også uttalt at han er villig til å forlenge HVIS FFK klarer seg i tippeligaen.
En ting er i alle fall sikkert og det er at FFK garantet ikke har alle disse tre stopperne om vi rykker ned.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
helt riktig, men jeg tror også at vi har alle tre hvis vi blir.
med bora, raio, tor har vi tre stoppere som holder tippeliganivå og det trengs. i tillegg har vi helland som kan steppe inn å gjøre en god jobb på stopperplass. petersen hører hjemme på midtbanen. noen som vet åssen jørgen pettersen gjør det om dan forresten?
med ffk til champions league!
For bare fire dager siden uttalte Knut Torbjørn Eggen følgende til FB:
– Hvis vi berger plassen, er han blant de første vi vil skrive ny kontrakt med. Bora er en god spiller med rutine. På kort tid har han fått en høy stjerne i FFK-miljøet.
Går vel ikke an å tolke dette i noen annen retning enn at FFK vil forsøke å skrive kontrakt med Zivkovic etter sesongen, dersom klubben overlever i Tippeligaen.
– Hvis vi berger plassen, er han blant de første vi vil skrive ny kontrakt med. Bora er en god spiller med rutine. På kort tid har han fått en høy stjerne i FFK-miljøet.
Går vel ikke an å tolke dette i noen annen retning enn at FFK vil forsøke å skrive kontrakt med Zivkovic etter sesongen, dersom klubben overlever i Tippeligaen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914