Husk meg
Brukernavn
Passord

Enda en gladmelding... Hade Tangen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 28 sep 04, 18:11
Endret: 28 sep 04, 18:15
... i hverfall for Måss :D

---------------------------

Stadion på FMV!

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 28 sep 04, 18:33
Oh deilig å se....der var vi kvitt den sirkus artisten, men det som er leit er at han ikke kan "fucke" opp Måss FK noe mer. Skulle gjerne sett de leke litt i andre divisjon til året.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 28 sep 04, 18:49
Skal vel godt gjøres å få fucka opp noe mer nå...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 28 sep 04, 19:31
Haaaaaade braaaa Tangen,takk for at du har vært med å føkka det til der.. :ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03

Lagt til: 28 sep 04, 19:49
hehe, har vært relativt stille på hjælmen her i det siste ja :D

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 28 sep 04, 21:06
Ganske krise for Moss akkurat nå.
De ligger 2 poeng fra nedrykk til 2 divisjon..!!
:p Og kan ikke hjelpe for det.. Det gjør meg glad!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 28 sep 04, 21:24
Det var en tråd her tidligere hvor det var en del som mente det var vedig viktig for østfold-fotballen at moss ikke rykka ned...

Men jeg er enig med deg theodora, at mossingene sliter gjør også meg glad. Jeg håper de rykker laaaaangt ned i systemet! :cool:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 28 sep 04, 22:03
For min del er det et tosidig forhold til Moss sin tabellsituasjon.
For utviklingen av talenter, som med tiden vil havne i østfolds desidert beste klubb, Fredrikstad, er det negativt med et evt nedrykk for Moss.
Dersom jeg velger å tenke bare med hjerte, ja se da håper jeg dem rykker rett ned til 5. div. Etter all hets og hån man har måttet motta fra enkelte Kråkevinger i løpet av 10 år i 2. divisjon, klarer jeg ikke med hjerte å unne dem noe bedre enn en rask brann i helvete!

Macka fra start!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 29 sep 04, 13:36
Nei, jeg ønsker ikke at Moss rykker ned!!!

Snu det på hodet da vel. Dersom Moss hadde ligget i TL og FFK kjempet for å overleve i 1. divisjon. Hadde dere da forstått om Moss ønsket at vi rykket ned???

Nei tror ikke det:ffk:

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 29 sep 04, 15:11
Solariumsbrun og bleka håår, Rune Tangen.

Kjipt vis moss rykker ned, det er kult og kunne ha lokal oppgjør sliksom Viking har mot Bryne eller Haugesund, skikklig hat, men sjansene er jo større for at vi vill møte dem i cupen vis dem ligger i 2.div. Men nå kan det jo hende at vi tar heisen ned en div vi og ligger like utsatt til for nedrykk, med 2p ned. Nei vi får håpe Østfold fotballen ligger der den er nå på trygg plass i TL og 1.div. når serien er slutt. Uansett tror jeg dette har fått Kråkene til å se ting fra ett litt annet perspektiv.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 29 sep 04, 15:27
Koser meg at det går dårlig med Moss, men kansje ikke SÅ dårlig....i så fall klarer de 2nedrykk på 2år !:D
De kommer nok tilbake i så fall..bare de klarer å forandre et helt folkeslag, og den vonde lokta, og en ny stadio, og...osv.
Jeg må jo si at Moss er en gammel fotball-storhet og ingen fortjener å rykke ned i 2.div.....vel?

Moss og Hoff er ræva ! fremdeles!

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 29 sep 04, 16:01
Opprinnelig postet av oleberg
Nei, jeg ønsker ikke at Moss rykker ned!!!

Snu det på hodet da vel. Dersom Moss hadde ligget i TL og FFK kjempet for å overleve i 1. divisjon. Hadde dere da forstått om Moss ønsket at vi rykket ned???

Nei tror ikke det:ffk:

Helt ærlig...
For det første så tror det ikke er så mange i moss som håper at vi klarer plassen i TL... eller håper på noe som helst godt for FFK.
Og jeg håper (uansett alle argumenter) at Moss rykker rett ned. De må gjerne bli der ett par år også!
Det hadde vært spennende om Sarpsborg hadde rykket opp til 2, og Moss ned til 2...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 29 sep 04, 17:28
Endret: 29 sep 04, 17:28
da FFK var i sumpa og Moss i tippen, så holdt jeg faktisk med Moss som Østfolds representant. og jeg må si at det er utrolig skuffende av mossfansen og ønske oss nord og ned som de gjør nå.

men det at Mossfansen er smålige er ingen unnskyldning for at vi som FFK supportere skal være like smålige. Synes vi skal heve oss over teite mossesupportere..

Håper Moss holder seg i 1 jeg. og kommer de opp i tippen igjen, skal nok FFK vise dem hvem som er best her i fylket:)

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 30 sep 04, 23:04
Her er det faktisk SVÆRT lite MFK supportere, kontra FFK folk på vårt forum og der er det stort sett dritt!! Constanza er den enaste der som er fornuftig!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 sep 04, 23:24
... og meg vel, Hjælmen? :)

Riktignok eeevigheter siden jeg var der nå.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

bjorn

Landslagsspiller

Lagt til: 30 sep 04, 23:34
Endret: 30 sep 04, 23:35
Er ikke mye FFK-folk på forumet deres Hjælm, det er kun 10-12 stykker totalt som poster der inne.... :p

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 02 okt 04, 02:26
Opprinnelig postet av Holters
... og meg vel, Hjælmen? :)

Riktignok eeevigheter siden jeg var der nå.

Ja, og deg!! Er som du sier at det er lenge siden sist! Trodde nesten du hadde slutta å heie på Moss...:rolleyes:

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 02 okt 04, 08:29
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg må si at det er utrolig skuffende av mossfansen og ønske oss nord og ned som de gjør nå.

men det at Mossfansen er smålige er ingen unnskyldning for at vi som FFK supportere skal være like smålige.

Det at kråkene fra "stank-byen" ønsker FFK nord og ned har ingenting med at jèg håper de forsvinner nedover systemet.. Vi er alle individer, enkelte av oss sterke med egne meninger.

Nei, få dem vekk, klubben kan gjerne gå konkurs og bytte navn til Rapid/Vannsjø for min del, jeg bryr meg ikke om hva som skjer i Moss.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914